"הנוקמים: סוף המשחק" חווה את ערב הפתיחה הטוב ביותר בהיסטוריית הקולנוע
60 מיליון דולר בערב אחד - זוהי ההכנסה מהסרט החדש של מארוול רק בתחומי ארה"ב. בשאר העולם הסרט כבר גרף מאות מיליונים. אנליסטים טוענים שהסרט עשוי לשבור שיאים של סוף השבוע הראשון ויתכן שיחצה את רף 300 מיליון הדולר בארה"ב

אמש עלה לאקרנים הסרט החדש של מארוול, "הנוקמים: סוף המשחק", שגרף 60 מיליון דולר רק בתוך תחומי ארצות הברית. מדובר בערב הפתיחה הגדול ביותר בהיסטוריה של הקולנוע.

הפוסטר של "סוף המשחק", שעשוי לחצות את רף 300 מיליון הדולר בהכנסות בארה"ב (צילום: מארוול)


"סוף המשחק" שבר את השיא של "מלחמת הכוכבים - פרק 7: הכוח מתעורר" (גם מבית היוצר של דיסני) שגרף 57 מיליון דולר בליל הפתיחה שלו בשנת 2015. "הנוקמים: מלחמת האינסוף", הסרט שקדם ל"סוף המשחק", גרף 39 מיליון דולר בליל הפתיחה שלו אשתקד ובמהלך סוף השבוע כולו הסרט הכניס 258 מיליון דולר - סכום שיא.

כעת, "סוף המשחק" צפוי לנפץ את השיא הזה. רוב האנלסיטים בתחום טוענים שהסרט עשוי לגרוף 260 מיליון דולר בצפון אמריקה ו-800 מיליון דולר בשאר העולם רק במהלך הסוף שבוע הקרוב, אולם יש הטוענים שהסרט עשוי לחצות את רף 300 מיליון הדולר בארה"ב.

הסרט הצליח לגרוף 305 מיליון דולר מאז יום רביעי, אז הוא עלה לאקרנים בשווקים הבינלאומיים. "סוף המשחק" הינו פרק הסיום של סדרת הסרטים שהחלה ב-2008 עם "איירון מן", ומאז הכניסה 18.7 מיליארד דולר ברחבי העולם.

YOU MIGHT ALSO LIKE