טראמפ על מועמדות ביידן: "לא האיש הכי חכם, אבל שם מוכר"
אמש התקשר הנשיא טראמפ אל מגיש "פוקס ניוז" וסיפר על תחושותיו לאחר הכרזת סגן הנשיא לשעבר. "אני מכיר את ג'ו כבר שנים ארוכות, הוא לא יהיה מסוגל להתמודד עם שי ג'ינפינג", אמר טראמפ ואז החל למנות את הישגיו האישיים. על חקירת מולר שהסתיימה לאחרונה אמר: " שנתיים גרועות מאוד למדינה"

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התראיין אמש לתוכנית של שון האניטי בערוץ "פוקס ניוז" והגיב לראשונה להודעת סגן הנשיא לשעבר, ג'ון ביידן, שפתח את הקמפיין הנשיאותי שלו השבוע.

הנשיא טראמפ ושון האניטי, מגיש ב"פוקס ניוז" המקורב לבית הלבן (צילום: Getty Images)

עד כמה הנשיא חושש מביידן ניתן ללמוד מהצורה בה התבטא נגדו: "אני מכיר את ג'ו כבר שנים ארוכות. הוא לא בדיוק האיש הכי חכם, אבל יש לו שם מוכר", אמר טראמפ ואז החל למנות את הישגי הממשל, לדבריו: "הכלכלה שוברת שיאים שאף אחד לא מתקרב אליהם". כזכור, אחרי שבועות ארוכים של שמועות, השבוע נודע באופן רשמי כי סגן הנשיא לשעבר יתמודד על מועמדות המפלגה הדמוקרטית בבחירות 2020.

עוד לפני שהנשיא טראמפ עלה על הקו, האניטי דיבר רבות על מועמדותו של ביידן, שאותו הנשיא כינה יום קודם לכן כ"סליפי ג'ו". כאשר האניטי שאל את הנשיא לגבי ביידן, טראמפ השיב כי "הוא בחור מעייף ועייף. הוא לא יהיה מסוגל להתמודד עם שי ג'ינפינג".

הנשיא טראמפ אף התייחס למסקנות דו"ח החוקר המיוחד, רוברט מולר, שפורסם באופן חלקי בשבוע שעבר: "אלה היו שנתיים גרועות מאוד למדינה. חשוב מאוד שהמדינה תדע איך הכל התחיל", הוא אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE