נוהל חריג בעקבות התפרצות החצבת בלוס אנג'לס: מאות סטודנטים בעיר הוכנסו להסגר
127 בני אדם מ-UCLA ולפחות 200 מ-Cal State LA התבקשו להסתגר בביתם, להימנע ממגע עם אחרים ולדווח באופן מיידי אם הם מפתחים את תסמיני המחלה. רשויות הבריאות מזהירות שההסגר עלול להימשך 21 יום

מאות סטודנטים, מרצים ואנשי צוות ב-UCLA ו-Cal State-Los Angeles הושמו בהסגר ע"י רשויות הבריאות בעיר לאחר שלא יכלו להוכיח כי קיבלו את שני החיסונים למחלת החצבת.

127 בני אדם ב-UCLA הושמו בהסגר (צילום: Shutterstock)

אלה שהושמו בהסגר ייאלצו להישאר בביתם ולהיות מופרדים מיתר דיירי הבית. אם הם יפתחו תסמינים של חצבת, עליהם לדווח באופן מיידי לאנשי הבריאות של עיריית לוס אנג'לס. על פי משרד הבריאות, ההסגר עלול להימשך 21 ימים.

בתחילת היום טענו בעירייה כי מדובר ב"עשרות" בני אדם, אולם מוסדות החינוך אישרו כי מדובר בהרבה מעבר. ב-UCLA טענו ש-119 סטודנטים ו-8 מרצים ואנשי צוות הושמו בהסגר, אך גם טענו שמספר זה ילך וירד ככל שיותר הוכחות לקבלת החיסון יימסרו.

ב-Cal State L.A דווח על לפחות 200 בני אדם שהושמו בהסגר, בעיקר מכוון שאדם שחלה בחצבת שהה בספריית המקום, בה עוברים כאלפיים בני אדם מדי יום. בעקבות זאת, הרשויות ביקשו להטיל הסגר על כל מי שעבר בספרייה ב-11 באפריל בין 11:00 בבוקר ל-3:00 אחה"צ.

מטרת ההסגר היא "להפחית ככל הניתן את התפשטות המחלה", כלשון ההודעה שהוציאה מחלקת הבריאות של עיריית לוס אנג'לס.

YOU MIGHT ALSO LIKE