ארגון ציוני אמריקה קורא להדיח את רשידה טליב: "הצעד הראוי"
הארגון היהודי הוותיק ביותר פרסם טור דעה חריף נגד חברת הקונגרס הפלסטינית-אמריקנית: "מכנה את ישראל 'מדינה גזענית' על סמך טענה שקרית, ונפגשת עם טרוריסטים

אחד מהארגונים הוותיקים ביותר של הקהילה היהודית בארצות הברית קרא אתמול (רביעי) למפלגה הדמוקרטית להרחיק את חברת הקונגרס רשידה טליב ולהעביר אותה מתפקידיה בוועדות הקונגרס.

במאמר מערכת שפורסם באתר האינטרנט שלו, התייחס ארגון ציוני אמריקה, שהוקם בשנת 1897, ל"רקורד האנטי-ישראלי" של טליב, והאשים את חברת הקונגרס הצעירה בכך שהיא נפגשת עם "טרוריסטים, אנטישמיים ותומכי תיאוריות קונספירציה".

"העשייה האנטי-ישראלית של ראשידה טלאיב היה ידוע הרבה לפני שהיא נבחרה בבחירות האמצע בשנה שעברה", נכתב במאמר, "היא מכנה את ישראל 'מדינה גזענית' על בסיס טענה שקרית ולפיה ישראל מפלה נגד אלה עם 'גוון עור כהה', תומכת בחיסול ישראל לטובת מדינה ערבית, תומכת בהפסקת הסיוע האמריקני לישראל, ותומכת בריש גלי בתנועת ה-BDS להחרמת ישראל שמחויבת לבידודה הבינלאומי ולהחלשתה של ישראל מתוך שאיפה להשמיד אותה".

למאמר צורפו קישורים לידיעות חדשותיות שמביאות ציטוטים של חברת הקונגרס הפלסטינית-אמריקנית מדטרויט. בנוסף, צורפה רשימה של אנשים עמם הצטלמה טלאייב, או שכתבה להם ברשתות החברתיות, לצד פירוט של הפיגועים והפשעים האחרים שביצעו.

מכנה את ישראל "גזענית". רשידה טליב

"ברור לחלוטין שרשידה טליב אינה מתביישת אפילו קצת בכך שהיא מקושרת בציבור עם גורמים אנטישמיים וטרוריסטים, ואפילו מפארת רצח יהודים", אמרו נשיא הארגון מורטון קליין ויושב הראש מארק לווינסון בהודעה משותפת. "על המפלגה הדמוקרטית לעשות את הדבר הראוי היחיד והוא להרחיק אותה מהמפלגה ולהעביר אותה מתפקידיה בקונגרס".

מאז שנכנסה לתפקידה בתחילת השנה, טליב זוכה לקיתונות של ביקורת מצד חברי המפלגה הרפובליקנית וגם מצד חבריה למפלגה, ולא בכדי. היא הצליחה למשוך מהר מאוד תשומת לב בינלאומית לאחר שהושבעה, כשהשתמשה בשפה נמוכה מאוד כדי להביע את רצונה להדיח את טראמפ. "אנחנו הולכים להיכנס לשם ולהדיח את הבן ז**ה", כתבה טלאייב בטוויטר.

בחודש שעבר, הכחישה טליב שהיא אנטישמית בראיון שהעניקה לדטרויט ניוז. "אני תמיד נלחמת באנטישמיות", אמרה חברת הקונגרס, "אבל הדברים האלה הולכים להימשך בגלל שאני פלסטינית".

YOU MIGHT ALSO LIKE