התחזתה לחולת סרטן כדי לגנוב את "כספי הטיפול"
המשטרה בצפון קרוליינה עצרה את חנה היום בת ה-21 לאחר שעובדי המרכז הקהילתי בו אירוע ההתרמה אמור היה להתקיים החלו לחשוד בה. מדובר בפעם השנייה בחודש האחרון במחוז שבו אישה מתחזה לחולת סרטן כדי להשיג דבר מה

אישה תושבת מדינת צפון קרוליינה נעצרה בחשד ששיקרה בנוגע לעובדה שחלתה בסרטן הכליה כדי לגרוף לכיסה כסף שנתרם לטובת "הטיפול הרפואי".

התחזתה לחולת סרטן במטרה לגנוב את הכסף שיגוייס לטובת הטיפול הרפואי (צילום: Shutterstock / משרד השריף של מחוז רנדולף)

האישה, חנה היום בת ה-21 מהעיר היי פוינט, נעצרה בידי המשטרה לאחר שהעובדים במרכז קהילתי מקומי שארגנו אירוע התרמה לכבודה החלו לחשוד בה. כעת היא מואשמת בניסיון לגנוב באמצעות דרכי מרמה.

לדברי משרד השריף של מחוז רנדולף, ב-1 במרץ התקבלה פנייה במרכז הקהילתי לגבי קיום האירוע שאמור היה "לסייע להיום לממן את הטיפולים". עובדי המקום הסכימו וקבעו שהאירוע יתקיים ב-15 ביוני, אך עובדי המקום החלו לחשוד בה לאחר ששוחחו איתה בנוגע לטיפול הספציפי שהיא עתידה לעבור.

לאחר שעברה תשאול ע"י החוקרים, היום הודתה שאינה חולה במחלה. היא נעצרה אתמול (שלישי) וצפויה להגיע לבית המשפט בעירה ב-13 במרץ לשימוע הראשון בעניינה.

מדובר בפעם השנייה שאירוע מסוג זה מתרחש במחוז בחודש האחרון, שכן איימי האמר בת ה-30 טענה שהיא חולה בלוקמיה, אך בהמשך התברר כי היא שיקרה כדי להציל את הנישואים שלה: "זה היה אימפולסיבי אבל לא רציתי לאבד את בעלי", היא אמרה לאחר שהשקר נחשף.

YOU MIGHT ALSO LIKE