משרד המשפטים הודיע: הדו"ח המצונזר של מולר יפורסם ביום חמישי
התובע הכללי בר החליט שהדו"ח יפורסם, אך מדובר בגרסה המצונזרת שתוגש גם לחברי הקונגרס. עורך דינו האישי של הנשיא טראמפ לקראת פרסום הדו"ח: "מלאים בביטחון". האם הפרסום יגרום לדמוקרטים להפחית בדרישה לקבל את הדו"ח במלואו?

הדו"ח שחובר ע"י התובע המיוחד רוברט מולר בנוגע להתערבותה של רוסיה בבחירות 2016 יפורסם ביום חמישי, אם כי הגרסה שתפורסם תהיה מצונזרת, כך על פי קרי קופאץ', דוברת משרד המשפטים.

התובע המיוחד רוברט מולר, לאחר סיום החקירה (צילום: AP)

בשבוע שעבר אמר התובע הכללי של ארצות הברית, וויליאם בר, כי בכוונת משרדו לפרסם את הדו"ח, אולם ההודעה היום היא מסגרת הזמנים הראשונה שניתנה.

הדו"ח המצונזר יועבר לקונגרס ויהיה נגיש גם לציבור הרחב, אך לא בטוח שהדבר יספק את הדמוקרטים בבית הנבחרים, שטוענים זה מספר שבועות שהדו"ח המלא והלא מצונזר חייב להיחשף בפני הציבור האמריקאי. רודי ג'וליאני, עורך דינו האישי של הנשיא טראמפ, אמר שהוא "מלא בביטחון" לקראת פרסום הדו"ח המצונזר.

התובע הכללי של ארצות הברית - וויליאם בר. יפרסם את הדו"ח באופן חלקי ומצונזר (צילום: רויטרס)

המחלוקת בין הדמוקרטים לרפובליקנים בנוגע לפרסום הדו"ח במלואו או פרסום חלקי ומצונזר נובע ככל הנראה מכך ששמו של הנשיא טראמפ מועלה בהקשרים פחות מחמיאים, אך לא בהקשר פלילי. רוב הפסקאות שיושחרו נוגעות באופן פרטני לנשיא טראמפ, דבר שמוערר זעם בקרב הדמוקרטים בקונגרס.

YOU MIGHT ALSO LIKE