מבוקשת התגרתה במשטרה בפוסט בפייסבוק, הבלשים לא נשארו חייבים
המשטרה בעיירה ויינסבורג פרסמה את רשימת המבוקשים שלה, ולמרבה ההפתעה אחת הנשים ברשימה הגיבה ושאלה אם המשטרה "עושה משלוחים". גולשים רבים זעמו וכתבו, "אין שום דבר מצחיק בזה, זה מביך". התגובה של הצעירה סייע למשטרה לאתרה, ומוקדם יותר השבוע היא נעצרה

קלואי ג'ונס בת ה-23, תושבת העיירה ויינסבורג (פנסילבניה), מצאה את עצמה מאחורי סורג ובריח לאחר שהחליטה להתגרות במשטרה המקומית שפרסמה את תמונתה בפייסבוק.

קלואי ג'ונס לאחר מעצרה, והתגובה שבעזרתה המשטרה איתרה אותה (צילום: פייסבוק / משרד השריף של מחוז גרין)

ג'ונס התווספה לרשימת המבוקשים של מחוז גרין לאחר שלא הגיעה לבית המשפט כפי שנדרשה בעקבות מעצרה בגין תקיפה. לאחר שראתה את תמונתה ושמה בפוסט שפורסם ע"י המשטרה בפייסבוק, היא הגיבה ושאלה: "אתם מבצעים איסוף או משלוח?".

גולשים רבים האשימו את ג'ונס בחוסר בגרות, והיא הרגישה צורך להגן על עצמה למרות שרבים המליצו לה להסגיר את עצמה: "אין שום דבר מצחיק בלראות את התמונה שלך ברשימת המבוקשים. זה מביך", כתב אחד הגולשים. לאותם גולשים היא הסבירה שלא הגיעה לבית המשפט מכיוון שאושפזה בבית חולים בווסט וירג'יניה.

בעזרת הפוסטים שלה, המשטרה הצליחה לאתר מיקומה המדויק והיא נעצרה כעבור ימים בודדים: "הגברת קלואי ג'ונס וההערות המתוחכמות שלה לוקחות הפסקה קלה מהפייסבוק בשל העובדה שאין חיבור של אינטרנט בבית הכלא שלנו", כתבה המשטרה בדף הפייסבוק שלה.

ג'ונס אף ניסתה לשנות את שם המשפחה בפייסבוק שלה, דבר שלא ממש הועיל לה.

YOU MIGHT ALSO LIKE