"מחבלת, אתקע לך כדור בראש": תושב ניו יורק איים לרצוח את חברת הקונגרס אילהן עומאר
פאט קרלינאו הובא בפני שופט בבית המשפט הפדרלי, שם הוגש כנגדו כתב האישום לאחר שהתקשר למשרדי חברת הקונגרס, קילל ואיים להרוג אותה. בתצהיר ה-FBI נכתב כי החשוד "הצהיר שהוא פטריוט ואוהב את הנשיא טראמפ". החשוד מחזיק ב-2 אקדחים, למרות שטען שהם שייכים לבת הזוג שלו

תושב ניו יורק, שהגדיר את עצמו כפטריוט וכתומך נלהב של הנשיא טראמפ, הואשם בכך שאיים לרצוח את חברת הקונגרס אילהן עומאר, אחת משתי מוסלמיות הראשונות לכהן בבית הנבחרים, כך עולה מכתב האישום שהוגש נגדו בבית משפט פדרלי.

חברת הקונגרס אילהן עומאר (צילום: Getty Images)

החשוד במעשה, פאט קרלינאו, התקשר אל משרדי חברת הקונגרס במינסוטה והחל לקלל את עומאר ואת עובדי המשרד: "אתם עובדים עבור האחים המוסלמים? למה אתם עובדים איתה, היא מחבלת מז****ת. אתקע לך כדור בראש", כך על פי סוכני הבולשת הפדרלית (FBI) אשר ניהלו את החקירה.

במהרה הגיעו החוקרים אל קרלינאו, שהכחיש שאיים באופן ספציפי כנגד חברת הקונגרס. "החשוד הצהיר שהוא פטריוט, שהוא אוהב את הנשיא טראמפ ושהוא שונא את המוסלמים הקיצונים בממשלה שלנו", נכתב בתצהיר ה-FBI בתום החקירה. עוד צוין כי לאחר שקרלינאו הוזהר שמסירת שקרים לסוכן FBI מהווה עבירה על החוק, הוא שינה את גרסתו וטען שלא זוכר בדיוק מה אמר במהלך השיחה.

כאשר נשאל לגבי כלי נשק ברשותו, תחילה השיב קרלינאו ששני האקדחים שבביתו שייכים לבת הזוג, אולם לאחר מכן שינה את גרסתו וטען שהוא הבעלים. 

כזכור, חברת הקונגרס הטרייה (בסך הכל כארבעה חודשים בתפקיד) עלתה לכותרות עם ציוצים בעלי תוכן פוגעני, לרבות אנטישמיות ודברי שנאה כלפי ישראל. כאשר הגיעה לוואלי לוס אנג'לס לנאום בכנס של המועצה ליחסי איסלאם בארה"ב, מעל לאלף מפגינים פרו-ישראלים מחאו מחוץ למלון בו נערך הכנס.

YOU MIGHT ALSO LIKE