מנהטן: המשתין הסדרתי חזר לרחובות, ולהורים נמאס לחשוש ממנו
תושבי ה-Upper West Side חשים מאוימים בגלל ג'ון טאקר, חסר בית שחזר לטנף את הרחובות. "הוא נמצא בכל מקום, אני חושבת שהוא משוגע"

ג'ון טאקר, ונדליסט עם חיבה יתרה להשתנה במקומות ציבוריים, חזר לחלל את רחובות ה-Upper West Side במנהטן - והרשויות לא מצליחות להעניק לו את הסיוע הנפשי הדרוש לו. "הוא נמצא בכל מקום, אני חושבת שהוא משוגע", סיפרה תושבת האזור, שרי, על מעלליו של טאקר, "מפחיד להסתובב כאן עם ילדים, כי אי אפשר לדעת מה הוא יעשה".

ההורים חוששים ללכת ברחובות (אילוסטרציה: Shutterstock)

"אני לא יודעת אם הוא פצצה מתקתקת, אבל אני גם לא רוצה לגלות את זה", אמרה שרי, והוסיפה כי לפעמים הוא שולח ידיים "כאילו הוא הולך לתפוס אותך". לדבריה, בחודש שעבר אמא אחרת נעזרה במטריה כדי להגן על ילדיה כאשר טאקר ניגש אליהם ברחוב 73.

לפני ארבע שנים תועד טאקר מפחיד את העוברים והשווים ברחובות ניו יורק. מהר מאוד הוא נעצר, אך כמה שעות לאחר מכן הוא חזר לרחובות לאחר שפסיכיאטר אבחן אותו ככשיר להשתחרר. ביולי 2015 התחייב ראש העירייה דה בלאזיו כי "אנחנו הולכים לעסוק בבעיות הקשורות לבריאות הנפש בצורה יותר אגרסיבית". עם זאת, תושבי האזור צוחקים כיום על ההבטחה הזאת.

"עניין ההשתנה בציבור והחשיפה גרם לי להגיע לגבול הסובלנות שלי", כתבה אם נוספת בפורום לאמהות האזור, "אני מתעקשת שיעיפו אותו מפה". אישה אחרת כתבה כי "פעם ראינו מחרבן על המדרכה לאור יום". אחרים קראו לשאר ההורים להתלונן בפני הרשויות כדי שיפתרו את הבעיה כמה שיותר מהר.

סוזן הרמן, מנהל תכנית ThriveNYC לרפואת הנפש טוענת כי "כמה סוכנויות עירוניות עושות ככל שביכולתן כדי לסייע" בגבולות חוקי המדינה והחוקים הפדרליים. היא ציינה כי צוותי סיוע לחסרי דיור נפגשים עמו בכל יום.

YOU MIGHT ALSO LIKE