לונזו בול הגיש תביעה נגד מייסד שותף ב-Big Baller Brand בחשד למעילת ענק
רכז הלייקרס דורש פיצוי של 2 מיליון דולר לאחר שגילה שורה של מחדלים כספיים מצדו של אלן פוסטר, שהקים ביחד עם מש' בול את מותג האופנה המוכר. על פי החשד, פוסטר גנב את כספי המשפחה באמצעות הלוואות שהוציא על שמו של לונזו וע"י העברת מיליון וחצי דולר מחשבון הבנק שלו

הכדורסלן לונזו בול, רכז הלוס אנג'לס לייקרס, הגיש השבוע תביעה כנגד אלן פוסטר, מי שהקים ביחד עם בול ואביו למאר את מותג אופנת הספורט "Big Baller Brand". על פי המסמכים שהגיש בול, פוסטר ניסה לגנוב ממשפחתו מיליוני דולרים באמצעות מעילה.

לונזו ולמאר בול על רקע הסטייפלס סנטר בו הלייקרס משחקת (צילום: Shutterstock)

על פי החשד, פוסטר הוציא מספר הלוואות בשמו של בול כאשר השווי הכולל שלהן עומד על כ-950 אלף דולר. בעיתון "לוס אנג'לס טיימס" דווח כי פוסטר אף גנב סכומי עתק שהיו אמורים לעבור לרשות המסים כחלק מתשלום המס הכנסה על שכרו הגבוה של הכדורסלן.

מעבר לכך, פוסטר אף "לא יודע להסביר מה קרה למיליון וחצי דולר שנעלם מחשבונן הבנק של בול בין 2016 ל-2018", כך על פי העיתון.

למאר בול ואלן פוסטר, הנתבע שסייע להקים את החברה (צילום: דדספין)

כזכור, למאר בול, אביו של הכדורסלן, הקים את חברת BBB ביחד עם בנו לאחר שהמו"מ מול נייקי לא צלח. במסמכי בית המשפט התברר כי פוסטר דחף לכיוון הזה עוד בטרם החלו השיחות בין נייקי לבין משפחת בול, ככל הנראה על רקע הרצון שלו לבצע את מעילת הענק. "פוסטר שכנע את בול שפתיחת חברת אופנה משלו תהיה רווחית יותר מאשר לחתום על חוזה עם חברה מוכרת וקיימת", נכתב בתביעה.

פוסטר עצמו טרם הגיבו לאישומים, אך באתר ESPN דווח שבשנת 2002 פוסטר נידון לשבע שנות מאסר לאחר שהודה במספר סעיפים של מרמה במסגרתם גנב 4 מיליון דולר מ-70 משקיעים. 

השבוע חשף בול את שינוי הקעקוע. המותג BBB כבר לא יתנוסס על גופו (צילום: טוויטר)

במקביל, בול מחפש להרחיק את עצמו מהמותג שהקים. השבוע הוא חשף קעקוע חדש/ישן כאשר האותיות "BBB" הפכו לקוביות עם המספרים 1, 2, ו-3 - המספר שהוא לובש בלייקרס (2) והמספר ששני האחים הכדורסלנים שלו לובשים בקבוצותיהם.

בול, הבחירה השנייה בדראפט 2017, התחיל את העונה בצורה טובה אך נפצע בקרסול בינואר האחרון. הפציעה גרמה לו לפספס את ארבעת החודשים האחרונים של העונה הכושלת של הלייקרס, והוא צפוי לשוב לפרקט לקראת אימוני הקיץ.

YOU MIGHT ALSO LIKE