"דיברתי איתה כשכבר נכנסה למכונית. ידעתי שמשהו לא בסדר"
גרג קורבשלי מירר בבכי כאשר נזכר בשיחה האחרונה שערך עם סמנתה, שנרצחה בשבוע שעבר לאחר שעלתה על מכונית שחשבה כאובר: "לא יכולתי לעשות כלום", הוא אמר; במקביל, הוריו של החשוד מסרו תנחומים למשפחת הנרצחת, אך בו בזמן טוענים ש"אין סיכוי בעולם שהבן שלנו עשה את זה"

גרג קורבשלי, בן זוגה של סמנתה ג'וזפסון, שוחח עמה לאחר שכבר הספיקה לעלות למכונית שחשבה כאובר ואף עקב אחריה הנסיעה באמצעות האפליקציה של אובר. כזכור, סמנתה נרצחה באכזריות זמן קצר לאחר השיחה האחרונה בין השניים.

ג'וזפסון מדברת בטלפון עם בן הזוג, רגעים לפני שעלתה על המכונית בה נרצחה (צילום: משטרת קולומביה)

"רציתי לוודא שהיא תגיע הבית בצורה בטוחה אז עקבתי אחרי הנסיעה שלה בטלפון שלי. מיד ידעתי שמשהו לא בסדר", סיפר קורבשלי לתקשורת המקומית. אמש במהלך עצרת זיכרון שנערך לכבוד ג'וזפסון, קורבשלי מירר בבכי והאשים את עצמו: "הייתי במרחק נסיעה של שעתיים וחצי ממנה, לא יכולתי לעשות כלום. הייתי נותן הכל כדי להחזיר את השעון אחורה ולהציל אותה", הוא אמר.

"הייתי נותן הכל כדי להחזיר את השעון אחורה ולהציל אותה": בן הזוג מירר בבכי במהלך עצרת הזיכרון (צילום: פייסבוק)

העובדה שעקב אחרי הנסיעה הפתיעה רבים, שכן לאחר הפרשה אובר פרסמה הנחיה לפיה "מומלץ לעדכן לפחות חבר אחד בפרטי הנסיעה" - דבר שג'וזפסון אכן עשתה. באוניברסיטת דרום קרוליינה בה למדה הצעירה עדיין מנסים לעכל את מותה, ונשיא המוסד הלימודי פתח בקמפיין "What's My Name" במסגרתו הנוסעים בנסיעות השיתופיות צריכים לבחון את הנהג לגבי שמם לפני שהם נכנסים למכונית.

אתמול אף הוגשה הצעת חוק הקרויה על שמה של ג'וזפסון בבית הנבחרים המקומי של המדינה, במסגרתה נהגי אובר וליפט יחוייבו להתקין שלט מואר בדשבורד כדי שזה יקל על זיהוי המכונית.

הורי החשוד, נתנאל רולנד: "לבנו עם המשפחה, אבל הבן שלנו לא אשם" (צילום: פוקס 57)

במבקיל לכך, הוריו של החשוד ברצח המזעזע, נתנאל רולנד, הגיבו לראשונה לפרשה וטוענים ש"עליו לשאת בהשלכות אם יימצא אשם", אך הם לא חושבים שהוא עומד מאחורי הרצח. "הוא ילד טוב, אין סיכוי בעולם שהוא יכול לעשות את זה", אמר אביו, הנרי, במהלך ראיון שהעניק לתקשורת המקומית. "לבי עם המשפחה שאבלה על מותה של הצעירה. אני מרגיש רע, אבל בני לא עשה את זה", המשיך הנרי.

YOU MIGHT ALSO LIKE