עונשי מאסר מגוחכים לשלושה מעורבים בגרימת מותו של סטודנט
המכות, כמות האלכוהול המוגזמת וההתעלמות מסימני המצוקה הובילו למותו של נער בן 19 מניו ג'רזי במהלך טקס קבלה לאחוות בקולג'. האחראים לא ירצו יותר משלושה חודשי מאסר

שלושה תלמידים לשעבר באוניברסיטת פן סטייט היוקרתית נידונו לעונשי מאסר שנעים בין 30 יום לשלושה חודשים בעקבות מעורבותם בגרימת מותו של טימותי פיאצה בפברואר 2017. פיאצה, בן 19 מהעיר לבנון בניו ג'רזי, מת לאחר שספג אלימות קשה תוך צריכת אלכוהול מופרזת במהלך טקס הקבלה שלו לאחוות "בתא תטא פאי" בקולג' של פן סטייט.

לא יותר משלושה חודשים בכלא. מייקל בונאטוצ'י (משמאל) ולוק ויסר (צילום: AP)

השופט המחוזי במחוז סנטר בפנסילבניה גזר אתמול (שלישי) עונשי מאסר של בין 30 ל-90 יום על מייקל בונאטוצ'י, לוק ויסר וג'ושוע קורצבסקי, שלושה חברים לשעבר באחווה המדוברת, שהורשעו על פי הודאתם בסעיפים שונים הקשורים בנסיבות מותו של פיאצה. השלושה, שקיבלו את העונש המינימלי, הם עד כה היחידים מבין כתריסר נאשמים בפרשה לקבל עונש מאסר. נאשם נוסף, ג'וזל סאלה, נידון לשלושה חודשי מעצר בית.

טום קליין, עורך הדין של משפחת פיאצה, מסר בתגובה לגזרי הדין: "היום היה צעד משמעותי נוסף בדרך הארוכה לקראת צדק להוריו של טים פיאצה, עם גזירת עונשי מאסר על שלושה אנשים שהודו בקשירת קשר לגרימת סיכון לבנם".

YOU MIGHT ALSO LIKE