חולה בסרטן סופני זכה ברבע מיליון דולר: "מתכוון לטייל כל עוד אני יכול"
תושב צפון קרולינה הלך לקנות כרטיס להגרלת ה-Powerball, ועל הדרך רכש גם כרטיסי הגרלה מקומיים. אחרי שגילה שכל המספרים תואמים באחד הכרטיסים - הבין שזכה

לאחר שגילה שהוא סובל מסרטן קטלני דרגה 4, תושב צפון קרולינה קיבל חדשות טובות - הוא זכה ברבע מיליון דולר בלוטו. ריצ'רד בר, משארלוט, אמר כי הוא מהמר בלוטו לעתים נדירות, אך למרות זאת הוא זכה ב-250 אלף דולר.

מתכוון לטוס לאיטליה. ריצ'רד בר (צילום: North Carolina Education Lottery)

"הלכתי לחנות רק כי אשתי ביקשה שארכוש כרטיס להגרלת ה-Powerball בגלל הפרס הגבוה", סיפר בר לרשויות הלוטו של צפון קליפורניה. כאשר היה בחנות, הוא החליט לרכוש גם ארבעה כרטיסי גירוד של Carolina Black.

בר אמר כי הוא גירד את כל הכרטיסים, והפרס הגדול חיכה לו בכרטיס הרביעי. הוא גילה שלכרטיס יש מספרים תואמים, ושאל את אשתו מה זה אומר. "היא אמרה שזה אומר שזכיתי בפרס. אמרתי לה 'אז אני מניח שזכינו ב-250 אלף דולר". בר הוסיף כי אשתו הייתה בהלם ופשוט המשיכה להביט בו ובכרטיס הזוכה.

בר קיבל את כספי הפרס אתמול (שני) ולאחר המסים הוא מחזיק בידו 176,876 דולר. מה הוא מתכוון לעשות עם הכסף הזה? "אני מתכוון לטייל כל עוד אני יכול ליהנות", אמר, "אשתי תמיד רצתה לנסוע לאיטליה, בגלל שהמשפחה שלה משם. עכשיו אני יכול לקחת אותה".

YOU MIGHT ALSO LIKE