בת 61 ילדה את בתו של בנה, בעזרת תרומת ביצית של אחותו של בן זוגו
אומה לואיס הקטנה נולדה בדרך לא שגרתית. שני אבותיה גייסו לתהליך את אחותו של אחד מהם ואת אמו של השני כדי להביא אותה לעולם. "תהליך מרגש וכיף"

ססיל אלדג', 61, רק התבדחה כאשר הציעה את עצמה להיות האם הפונדקאית עבור בנה ובעלו. למרבה ההפתעה, למרות גילה המתקדם, היא עברה בהצלחה את כל הבדיקות המקדימות, כולל בדיקות לב, כולסטרול ומתח. לפני שבוע היא סיימה תשעה חודשים של הריון, וילדה את אומה לואיס במרכז הרפואי נברסקה, במשקל 5.13 פאונד.

לידה לא שגרתית (אילוסטרציה: Shutterstock)

האבות המאושרים, מתיו אלדג' ואליוט דוהרטי אמרו בזמן הלידה כי הכל נעשה הודות לנשים בחייהם - אמו של אלדג' ואחותו של דוהרטי. האם נשאה את הילדה ברחמה, והאחות תרמה את הביציות.

לאורך כל הבדיקות הרפואיות, אלדג' ציפתה שהרופאים יגידו לה שהיא לא מתאימה להיות אם פונדקאית. "אבל הרופאים אמרו שאין שום סיבה שלא אוכל להיכנס להריון", היא אמרה. הזוג המאושר הוסיף כי "הכל פעל לטובתנו".

האמא-סבתא המאושרת אמרה כי היא הייתה הרבה יותר זהירה מאשר הימים בהם היתה בהריון עם מתיו - אז היא לא ממש ויתרה על קפה, בניגוד לעכשיו. "הייתי מרגישה נורא אם משהו היה קורה", אמרה, "הקפדתי על כל דבר. למרות שאני אוהבת קפה".

אומה הקטנה נוצרה בעזרת הפריה חוץ חופית מהזרע של אלדג' ומביציות של אחותו של דוהרטי, לאה יירייב. האחות הייתה זאת שפתחה את האפשרות לתרומה. היא שוחחה על הנושא עם אחיה כבר לפני שנים רבות, ולאחרונה היא אף הציעה לתרום ביצית. "כל הדבר הזה נתן לנו את המומנטום להקים משפחה", אמר דוהרטי, מעצב שיער בן 29, "היא הייתה מאוד מחויבת מהרגע הראשון".

מתיו אלדג' אמר כי המשכורות שלהם - מורה ומעצב שיער - לא אפשרו להם לשלם למישהי כדי שתהיה פונדקאית או תורמת ביצית, אך בניגוד לתהליך המשפחתי, השניים הבינו שתהליך כזה היה קר הרבה יותר במידה והיו נעזרים בנשים זרות.

"אנחנו מאמינים שצריך קהילה בשביל לגדל משפחה", אמר אלדג', "התהליך הלא שגרתי הזה אפשר לנו לשוחח על הדברים בפתיחות, דבר שהפך את כל התהליך למרגש וכיף הרבה יותר".

YOU MIGHT ALSO LIKE