"שמעתי את הכל בטלפון": אב לארבעה נפצע קשה בעימות; אשתו שמעה את כל האירוע בטלפון
רפאל ריינה הותקף באלימות בזמן ששוחח עם אשתו. התוקף נמלט, והמשטרה עדיין מחפשת אחריו. ריינה מחובר למכונת הנשמה, ומשפחתו מחפשת מידע על האירוע

רפאל ריינה, אב לארבעה בן 45 נלחם על חייו בבית החולים כשהוא סובל משבר בגולגולת לאחר שהיה מעורב בקטטה אלימה בחניון איצטדיון הדודג'רס לאחר המשחק ביום שישי. הקבוצה התמודדה מול אריזונה דיאמונדבאקס במשחק מהארוכים אי פעם, שנמשך אל יום שבת.

הוכה פעם אחת ונפצע קשה. רפאל ריינה בבית החולים (צילום: קריסטל ריינה)

ריינה הלך לאורך החניון תוך שהוא משוחח עם אישתו בטלפון, קריסטל ריינה, קצת לאחר חצות הלילה, כאשר גבר זר בא והתעמת איתו. קריסטל אמרה לערוץ CBSLA כי היא יכלה לשמוע מישהו צועק אל בעלה, ולאחר מכן שמעה חבטה חזקה. היא המשיכה להאזין לאירוע הקשה בחוסר אונים מוחלט, כאשר לפתע שמעה אנשים זרים ניגשים אל בעלה, ואחד מהם אמר כי הוא מדמם.

ריינה הובהל למרכז הרפואי המחוזי, שם הוא נאבק על חייו ומחובר למכונת הנשמה, אומרת אשתו.

משטרת לוס אנג'לס אישרה כי אכן היה עימות בחניון והוסיפה כי לפני התקיפה היה "עימות מילולי". על פי הודעת המשטרה, "אחד המעורבים נפצע קשה כשנפל אל הקרקע לאחר שהוכה פעם אחת".

המשטרה הוסיפה כי החשוד במעשה עדיין לא נעצר, וכי היא פועלת בשיתוף פעולה עם אבטחת האיצטדיון. במשטרה סוברים כי החשוד במעשים הוא צעיר היספני בשנות העשרים לחייו, שנמלט מהמקום ב-SUV לבן, ככל הנראה טויוטה 4Runner.

גם בפנים היה אירוע אלים, אבל בלי נפגעים. איצטדיון הדודג'רס (צילום: Shutterstock)

"עד ראייה דיווח על האירוע מיד לאנשי האיצטדיון, וחובשים הוזעקו למקום כדי לסייע", הודיעה הנהלת איצטדיון הדודג'רס, "הפרשה נמצאת בחקירה של משטרת לוס אנג'לס, ואנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם החקירה".

קמפיין מימון המונים נוצר על ידי אשתו של ריינה כדי לסייע לשניים במימון ההוצאות הרפואיות. במקביל, היא קוראת לכל מי שיש לו מידע על האירוע לשתף את הידוע להם.

"שמעתי את כל האירוע בגלל שהייתי איתו בטלפון כל הזמן הזה", אמרה קריסטל, "אנחנו קוראים לכל מי שיש לו מידע על האירוע הזה - לשתף אותו". היא הוסיפה כי היא צופה דרך קשה בעתיד, אך היא מאמינה שמשפחתה תעבור את זה.

בתוך האיצטדיון גם היה אירוע אלים, אך בו לא נרשמו נפגעים.

YOU MIGHT ALSO LIKE