חרף התנגדות ההורים: שוטרים פרצו לבית ופינו לביה"ח פעוט לא מחוסן שסבל מחום גבוה
הפעוט הצעיר, בן שנתיים בלבד, סבל מחום של 105 מעלות פרנהייט (40.5 מעלות צלזיוס), אך אם המשפחה "חששה מההשלכות" של אישפוזו. לאחר התערבות משרד הרווחה, שוטרים הגיעו לבית המשפחה ופרצו אליו בכוח והוציאו את הילדים. בבית נמצא כלי נשק וכתמי קיא, ההורים צפויים לעמוד לדין

שוטרים באריזונה נאלצו לפרוץ אל בית עם אקדחים שלופים ולהעביר שלושה ילדים קטנים לחזקת משרד הרווחה כי הוריהם סירבו לפנות את אחד הילדים לבית החולים, חרף העובדה שסבל מחום גבוה במיוחד.

רגעי הפריצה לבית (צילום: משטרת צ'נדלר)

אם המשפחה, שרה בק, הגיעה למרפאה ביחד עם בנה בן השנתיים, שם נאמר לה שהילד סובל מחום של 105 מעלות פרנהייט (40.5 מעלות צלזיוס), כך על פי המשטרה בעיר צ'נדלר. הרופאה במרפאה סיפרה לבק שאין ברשותה את הציוד המתאים על מנת לבצע את הבדיקות הנדרשות, ועל כן היא הפצירה בה לפנות את הפעוט לבית החולים בהקדם. לתדהמתה, בק אמרה שהיא מהססת לעשות זאת מכיוון שהפעוט לא קיבל חיסונים והיא "חוששת מההשלכות".

כאשר הבינה שבק לא הגיעה לבית החולים, היא פנתה אל המחלקה לבטיחות הילדים (DCS) במחלקת הרווחה של העיר, ובתגובה פנו אנשיה למשטרה המקומית. "הייתה סכנה ברורה ומיידית לרווחתו ובריאותי של הילד, והוא נזקק לטיפול רפואי בהול", הסבירה המשטרה.

בק ובעלה, ברוקס ברייס, סירבו בכל תוקף לפתוח את דלת ביתם: "בזמן שהשוטרים הגיעו לבית המשפחה, אנשי DCS קיבלו צו חתום מבית המשפט המורה להעביר את הילדים לחזקת משרד הרווחה. ההורים המשיכו להתעלם מהדפיקות בדלת ושיחות הטלפון הרבות", סיפרה המשטרה. לאחר שנתנו אזהרה אחרונה, הם שברו את הדלת ונכנסו באקדחים שלופים.

רגעי הפריצה לבית (צילום: משטרת צ'נדלר)

הפעוט החולה הועבר לבית החולים כדי לקבל את הטיפול הנדרש, וברייס נעצר. "הם התייחסו אליי כמו אל פושע. אני לא יודע איזה טראומה זה עשה לילדים שלי, אבל כרגע אני רק רוצה לדעת איפה הם", אמר ברייס. בדוח שנכתב ע"י השוטרים שפרצו לבית צוין כי שני הילדים הנוספים נמצאו במיטה שהייתה "מלאה בכתמים ממקור לא ידוע". בהמשך הילדים סיפרו שהקיאו מספר פעמים במיטה ומסיבה לא ברורה ההורים החליטו לא לנקות את זה.

בחדר השינה של ההורים נמצא רובה שוטגן שלא היה נעול בשום צורה. המשטרה מבקשת להגיש כתב אישום בחשד להתעללות בילדים כנגד שני ההורים.

YOU MIGHT ALSO LIKE