ויקטוריה רובולו, שפעלה כדי לחון את מי שתקף אותה, הלכה השבוע לעולמה
בשנת 2004 היא שברה כל עצם בפניה לאחר שצעיר בן 18 השליך עוף קפוא בכביש מהיר. הוא אמור היה למצוא את עצמו מאחורי סורג ובריח ל-25 שנה, אך היא פעלה להפחתת עונשו

נהגת מלונג איילנד, שנפגעה בשנת 2004 מהודו קפוא שהושלך אל שמשת המכונית שלה בשנת 2004 הלכה לעולמה ביום שני האחרון. ויקטוריה רובולו זכתה להגיע לכותרות לאחר שפעלה יחד עם התביעה כדי להעניק חנינה לצעיר שהשליך עליה את העוף.

"סלחו למישהו היום". ויקטוריה רובולו (צילום: פייסבוק)

דבר מותה פורסם ביום שלישי באתר האינטרנט שלה ובחשבון הפייסבוק. היא היתה בת 59 במותה. "בצער רב אנו מודיעים על מותה הלא צפוי של ויקי האהובה שלנו", נכתב בעמוד הפייסבוק שלה.

בנובמבר 2004, קבוצת נערים ניצלו כרטיס אשראי גנוב כדי לרכוש הודו קפוא במשקל 20 פאונד. לאחר מכן הם נכנסו למכונית ונסעו ב-Sunrise Highway. במהלך הנסיעה, ריאן קושינג בן ה-18 השליך את ההודו הקפוא מהמכונית - ופגע בשמשה הקדמית של רובולו.

בשל עוצמת הפגיעה, כל עצמות פניה של הנהגת נשברו, והיא נזקקה לניתוח שנמשך עשר שעות, שלושה שתלי טיטניום ותפרים קשים כדי לתקן על ארובת העין השמאלית שלה. זמן קצר לאחר מכן הצעירים נעצרו, וכמה מהם הסכימו להעיד נגד קושינג. אם רובולו לא הייתה דורשת לחון אותו, הוא היה עשוי למצוא עצמו מאחורי סורג ובריח במשך 25 שנים.

"הרבה אנשים לא מבינים למה עשיתי את מה שעשיתי, אבל אני מרגישה שאלוהים נתן לי הזדמנות שניה, ואני רציתי להעביר אותה הלאה", כתבה רובולו באתר האינטרנט שלה לאחר מכן.

קושינג נידון לחצי שנת מאסר ולחמש שנים מאסר על תנאי. רובולו הפכה למרצה מעוררת השראה, ועבדה ב-Forgiveness Project בלונג איילנד. בהודעה על מותה באתר האינטרנט שלה נכתב "סלחו למישהו היום".

YOU MIGHT ALSO LIKE