"אני לא פדופיל": רופא שיניים מניו יורק נידון למאסר על הפצת פורנו ילדים וסחר בסמים
ג'ון וואלאס וולף הורשע במסגרת הסדר טיעון גם בהפצת פורנוגרפיית ילדים, והוא אף התגאה בפני סוכן חשאי שאנס כלב. בבית המשפט הוא טען: "אני לא פדופיל"

בית משפט פדרלי בברוקלין גזר אתמול (שלישי) עשר שנות מאסר על רופא שיניים שהודה בהפצת פורנו ילדים ובמתן טיפולי שורש בתמורה לסמים קשים. ג'ון וואלאס וולף, 62, נתפס כשברשותו החסן נייד (דיסק און קי) ובו סרטונים פורנוגרפיים של ילדים בגילאי 5 עד 13. בחודש אוקטובר 2017 הוא הסכים להסדר טיעון. אם לא היה מסכים לו - הוא היה צפוי למצוא עצמו 60 שנים מאחורי סורג ובריח.

טוען כי אינו פדופיל. ג'ון וולף

בבית המשפט הוא אמר כי "במשך 35 שנה הייתי 'לוחם סוף שבוע' בכל מה שקשור לסמים ולאלכוהול, אך מהר מאוד זה הציב אותי במקומות אפלים. אני מזועזע מהעובדה שסייעתי בהתעללות מינית בילדים". עם זאת, הוא הוסיף כי הוא אינו פדופיל. מוירה פנזה, עוזרת התובעת של ברוקלין טענה כי "מעשים כאלה לא ייסלחו. הוא התעניין בפורנוגרפיית ילדים".

רופא השיניים, שבעבר פעל סמוך לגן ילדים, הודה בפני סוכן חשאי כי הוא מתגרה מסרטונים פורנוגרפיים של ילדים, ובהם סרטון של אונס ילדה מוגבלת שכלית בת שמונה.

התביעה גם הציגה שיחות שהוקלטו עם וולף, ובהן הוא הודה כי הוא משתתף במסיבות מחתרתיות של אונס חיות, ואף התרברב כי אנס כלב. לאחר שוולף ישתחרר מבית הסוהר, הוא יירשם כעבריין מין.

YOU MIGHT ALSO LIKE