בואינג תערוך תדרוך למאות ממפעילי המטוסים בעולם כדי לזרז את החזרתם לשימוש
החברה פועלת כדי לסיים במהירות את עדכון התוכנה הדרוש כדי להחזיר את מטוסיה לאוויר, אך היא עדיין תזדקק לאישור הרגולטורים השונים בעולם. למרות ההתרסקות, באתיופיאן איירליינס מביעים ביטחון בבואינג

חברת בואינג תעביר השבוע תדרוך ליותר ממאתיים טייסים, טכנאים מובילים ורגולטורים ברחבי העולם בנוגע לעדכון התוכנה והאימונים של מטוסי 737 מקס. זאת, כשברקע הביעה אתיופיאן איירליינס ביטחון ביצרנית המטוסים - למרות ההתרסקות הקטלנית.

החברה רוצה להחזיר את המטוסים לשחקים. מטוס מתוצרת בואינג (צילום: Shutterstock)

מנכ"ל חברת התעופה, טוולדה גברמרים, אמר כי היא תמשיך לעבוד עם בואינג ועם חברות נוספות כדי שהטיסות יהיו בטוחות. מוקדם יותר החודש הודיעו גורמים רגולטוריים רבים ברחבי העולם על קרקוע המטוסים מהדגם שהתרסק.

"למרות הטרגדיה, בואינג ואתיופיאן איירליינס ימשיכו לפעול יחד בעתיד", אמר אתמול (שני) גברמרים, "אתיופיאן איירליינס מאמינה בבואינג. הם היו שותפים שלנו שנים רבות".

למרות ההצהרות האופטימיות, מנכ"ל החברה ציין עוד כי "שאלות רבות נותרו ללא פיתרון". דובר החברה אמר כי נציגים שלה ישתתפו בתדרוך של חברת בואינג. הוא לא סיפק עוד פרטים על הנושא.

התדרוך, שיערך ביום רביעי הוא סימן לכך שבואינג נמצאת לקראת סיום עדכון התוכנה הדרוש כדי להחזיר את המטוסים המקורקעים לאוויר. עם זאת, המטוסים לא ימריאו עד שלא יקבלו את אישור הרגולטורים. התדרוך יתקיים ברנטון, וושינגטון, והוא חלק ממאמצי בואינג להגיע לכל מפעילי מטוסי 737 מקס כיום, ורבים מהמפעילים העתידיים - כולל הגורמים הרגולטוריים - כדי לדון בתוכנה ובעדכוני אימונים למטוס.

YOU MIGHT ALSO LIKE