ניו יורק: אלמנת שוטר מואשמת בגניבת אלפי דולרים מארגון צדקה למען אלמנות שוטרים
התביעה טוענת כי לוריין שיינלי ניצלה את הכספים לשלם שכר לימוד לנכדה, סיוע משפטי לבנה ואפילו פינקה את עצמה בכרטיסים להופעה של ברברה סטרייסנד

אלמנתו של שוטר מניו יורק, שנהרג במסגרת תפקידו, גנבה 410 אלף דולר אותם היא בזבזה על טיפולי שיניים, שכר לימוד, הוצאות משפטיות עבור בנה ועל כרטיסים להופעה של ברברה סטרייסנד. כך טוען משרד התובע הפדרלי.

דאגה לדור ההמשך, וגם פינקה את עצמה בכרטיסים להופעה. לוריין שיינלי (צילום: טוויטר)

על פי האישומים נגד לוריין שיינלי, בת 68 מסטטן איילנד, היא התנדבה בארגון צדקה שנועד לעזור למשפחות השוטרים שנהרגו במהלך שירותם במשך שבע שנים. בתקופה הזאת, הארגון קיבל תרומות בגובה של 1.9 מיליון דולר - בעיקר מקרב עובדי המשטרה.

"כפי שנטען בכתב האישום, שיינלי פגעה בתפקיד האמון שלה בארגון הצדקה והפכה לקורבנות את המשפחות שכבר הקריבו המון", אמר ג'ונתן ד. לארסן, ראש מחלקת החקירות ברשות המסים, "הרשות תאתר את הכסף ותחקור את אלה שגונבים מארגוני צדקה עבור כיסם האישי". שיינלי הסגירה עצמה אתמול (חמישי) לתובע הפדרלי, וכעת היא מואשמת בהונאה בנקאית ובאישומי גניבת זהות.

התביעה טוענת כי שיינלי בזבזה 29 אלף דולר על שכר הלימוד של נכדה, 63 אלף דולר על שירותים משפטיים הקשורים לאישומים פליליים של בנה, 32 אלף עבור טיפולי שינויים ועוד 1,400 דולר כדי לראות הופעה של ברברה סטרייסנד. היא מואשמת גם שכתבה צ'קים בגובה של 45 אלף דולר סך הכל לבני משפחתה לאחרים.

YOU MIGHT ALSO LIKE