טיסה מהוואי ללוס אנג'לס שבה על עקבותיה בשל קטטה בין נוסעים
שעתיים אל תוך הטיסה לדרום קליפורניה, שני נוסעים החלו לריב ביניהם ובמהרה הוויכוח הפך לפיזי. שני דיילים נפצעו בעת שניסו להפריד. הם שבו להונולולו והורידו את שני הנוסעים. הבוקר, 11 שעות אחרי שעת ההמראה המקורית, המטוס נחת בשלום ב-LAX

טיסה של חברת התעופה הוואין איירליינס שהמריאה ממדינת האיים לכיוון קליפורניה, נאלצה לבצע פרסה בלב ים ולשוב להונולולו לאחר קטטה אלימה שפרצה בין שני נוסעים.

מטוס האיירבס 330 של הוואין איירליינס (צילום: הוואין איירליינס)

הטיסה המריאה בשעה 2:50 אחר הצהריים (שעון מקומי) בערב יום שלישי, וההחלטה לשוב להוואי התקבלה כשעתיים לאחר מכן. על פי הדיווחים, כוחות שיטור רבים המתינו בנמל התעופה ועלו על המטוס עם נחיתתו. לפחות בן אדם אחד נעצר. הנוסע השני הורד מהמטוס, אך לא ברור אם גם הוא נעצר.

"אני לא יודע אם זו אשתו או חברה שלו, אבל שמעתי גבר צועק 'אל תדבר אליה ככה' למישהו אחר. ואז הגבר השני ענה לו ואמר, 'אל תדבר אליי ככה', ומשם זה רק הלך והדרדר", סיפר אחד הנוסעים לתקשורת המקומית. שני דיילים נפצעו בעת שניסו להפריד בין שני הנוסעים, והם נזקקו לטיפול רפואי עם הנחיתה. 

על גבי מטוס האיירבס 330 היו 276 נוסעים ו-11 אנשי צוות. בשעה 8:00 בערב, קצת פחות משעתיים לאחר הנחיתה בהונולולו, המטוס המריאה בדרכו ללוס אנג'לס. היום בשעה 4:30 לפנות בוקר (שעון חוף מערבי) המטוס נחת בשלום בלוס אנג'לס, 5 שעות ו-40 דקות לאחר המועד המתוכנן.

YOU MIGHT ALSO LIKE