אלימות, פצועים והרס: חופשת האביב במיאמי ביץ' מביאה עמה מהומות
אירועים אלימים רודפים זה אחר זה, והלילה דווח על יריות. הנופשים נסו על חייהם, רק כדי לגלות שמדובר בדיווח שווא. המשטרה חסמה דרך אושן לתנועת כלי רכב

המשטרת מיאמי ביץ' חסמה הלילה (ראשון) את תנועת הרכבים והולכי הרגל ברחוב עמוס לאחר דיווח על יריות שנורו במקום. עם זאת, השוטרים לא מצאו אף נפגע ירי ולא את מקור קולות הירי. האירוע הזה הוא החוליה האחרונה בשרשרת של הפרות סדר ואירועים אלימים שהתרחשו במקום בשבוע האחרון, בעקבות הצעירים הרבים שמבלים שם את חופשת האביב.

נופשים בחופשת האביב במיאמי (צילום: Shutterstock)

בעקבות קולות הירי אתמול, רבים נסו על נפשם מהמקום. הנופשים תועדו במצלמות אבטחה בורחים בבהלה סמוך לאושן דרייב. אך עדי ראייה מספרים כי מדובר באזעקת שווא.

האירוע התרחש בתום שבוע מלא באירועי אלימות והרס, שרבים מהם תועדו במצלמות אבטחה או באמצעות הטלפונים הניידים. בגלל אירועים כאלה, כל כוחות המשטרה של מיאמי ביץ' פרוסים במקום - ומשקיפים על המבלים אפילו מהאוויר - בניסיון לשים סוף לטירוף. באחד האירועים האלימים שתועדו נראים מבלים רבים מכים זה את סמוך לקו המים באגרופים, תוך שהם גורמים לנזק רב. בערב שישי, צעירה הוכתה בפניה על ידי גבר ואיבדה את הכרתה.

המהומות של חופשות הקיץ לא נותרו רק באזור החוף. צוותי רפואה פינו אדם לבית החולים לאחר שנפגע בראשו כשניסה לקפוץ לתוך מכונית נוסעת. "הוא שכב על הריצפה כשדם משפריץ מהראש שלו, והוא עדיין זז", אמר עד ראייה, "הוא לא היה מעולף".

כמויות המבלים הגדולות הביאו את המשטרה לחסום את רחוב Ocean Drive לתנועת כלי רכב עד אמצע הלילה. כך גם צפוי להיות בסוף השבוע הקרוב.

YOU MIGHT ALSO LIKE