ניו יורק: סוכל ניסיון להבריח קוקאין בשווי 77 מיליון דולר
כ-60 חבילות המלאות בסם אותרו בסוף חודש פברואר, ומדובר בתפיסת הסמים הגדולה ביותר שנרשמה בניו יורק מאז 1994. הסמים הגיעו מדרום אמריקה ובשלב זה לא בועצו מעצרים. מפקד משטרת ניו יורק: "נמשיך להפוך כל שכונה בעיר הגדולה בארה"ב לבטוחה יותר"

שוטרי סוכנות המכס והגנת הגבולות של ארצות הברית (CBP) הפועלים בנמלי ניו יורק וניו ג'רזי הצליחו לסכל ניסיון להבריח כ-3,200 פאונד סמים מסוג קוקאין, הכמות הגדולה ביותר שנתפס באזור מזה 25 שנים.

שוטרי ה-CBP מורידים את הסמים מהמשאית לקראת העברתם לאנשי המשרד לביטחון מולדת (צילום: CBP)

הבוקר חשפה ה-CBP ששוטריה איתרו לא פחות מ-60 חבילות של קוקאין ב-28 בפברואר במהלך ביקורת שגרתית במספר מכולות. על פי ה-CBP, שווי הסמים נאמד על 77 מיליון דולר, סכום שמציב את תפיסה זו כתפיסת הקוקאין הגדולה ביותר מאז 1994. 

מכולה הועלתה למשאית כשהיא מלאה בקוקאין (צילום: CBP)

הסמים הגיעו לניו יורק באמצעות אונייה שיצאה מאחת ממדינות דרום אמריקה. שוטרי ה-CBP העבירו את הסמים לאנשי המשרד לביטחון מולדת, שפתחה בחקירה. בשלב זה, לא בוצעו מעצרים כלשהם.

מעבדה ניידת של ה-CBP בחנה את הסמים כבר בנמל ניו יורק (צילום: CBP)

"לא נסבול סמים לא חוקיים בניו יורק", אמר הבוקר ג'יימס אוניל, מפקד משטרת ניו יורק, בתגובה לסמים שנתפסו. עוד אמר כי "משטרת ניו יורק ושותפיה לאכיפת החוק ממשיכים להיות מחוייבים לזהות ולעצור את התפשטותם של סמים לא חוקיים. בעזרת תפיסות גדולות כאלה, נמשיך להפוך כל שכונה בעיר הגדולה בארה"ב לבטוחה יותר".

YOU MIGHT ALSO LIKE