חברות אמת: תלמיד חסך במשך שנתיים כדי לרכוש כיסא גלגלים חשמלי לחברו
במשך שנתיים שלמות, טאנר וילסון עבד במשרה חלקית אחרי ביה"ס ושם את הכסף בצד. חברו הטוב ברנדון לא ידע דבר, עד שהגיע לפני כשבועיים לבית ספר וקיבל את המתנה החדשה. טאנר: "היה שווה את כל העבודה בשנתיים האחרונות"

טאנר וילסון, תלמיד תיכון מארקנסו, גרם להתרגשות גדולה בקרבי תושבי נורמן, עיירה בת 378 תושבים בה הוא מתגורר, וזאת בעקבות המעשה המדהים שלו.

טאנר וילסון וברנדון קוולס עם הכיסא החדש (צילום: משרד החינוך במחוז קאדו)

וילסון, תלמיד בכיתה י"ב, רכש באמצעות כספו האישי כיסא גלגלים חשמלי בעבור חברו הטוב, ברנדון קוולס. וילסון עבד במשך שנתיים ארוכות במשרה חלקית עד אשר הצליח לחסוך את הסכום הנדרש. "הוא פשוט חבר טוב שלי ורציתי לעשות לו טובה", הסביר הנער המקסים לתקשורת המקומית, "הרגשתי כאילו אני רוצה וצריך לעשות את זה".

הסיפור התפרסם בזכות פוסט שהועלה לפייסבוק ע"י משרד החינוך במחוז קאדו בו לומדים השניים, ובמהרה התמונה הפכה לוויראלית וזכתה לעשרות אלפי לייקים ושיתופים. בפוסט לא פורט מהי הסיבה הרפואית שבגינה קוולס זקוק לכיסא, אך הוסבר שבמשך שנים הוא עשה שימוש בכיסא גלגלים רגל, כלומר כיסא שאינו חשמלי. "הידיים שלי היו מתעייפות כל הזמן, אז הייתי לוקח הפסקות באמצע 'הליכה'", הוא הסביר.

וילסון הפתיע את קוולס עם המתנה באמצע יום לימודים רגיל. מספר מורים סייעו לווילסון לצבוע להבות כתומות על הכיסא, הצבע האוהב על קוולס, וזאת בנוסף לשמו שנצבע גם כן בכתום. "[המורים וטאנר] נכנסו פתאום, והתחלתי לבכות. אמרתי לו, 'וואו, אני לא מאמין שעשית את זה בשבילי'", שיחזר קוולס. וילסון סיפר שהחיוך שעלה על פניו של קוולס "היה שווה את כל העבודה בשנתיים האחרונות".

YOU MIGHT ALSO LIKE