ניצל בזכות השומרוני הטוב: זכה ברבע מיליארד דולר בהגרלת הלוטו, וכמעט איבד את הטופס בחנות
במשך שנים רבות משתתף מייק ורסקי מניו ג'רזי בהגרלות הלוטו השונות, לרבות המגה מיליונס. בשבוע שעבר הוא השתתף בהגרלה, אך לא שם לב כאשר השאיר את הכרטיס שרכש בחנות. למזלו, מישהו החזיר את הכרטיס למוכר, ו-ורסקי שב למחרת לקחת את הכרטיס. שעות בודדות לאחר מכן גילה כי מדובר בכרטיס ששווה 273 מיליון דולר

פחות משבוע לאחר הגרלת המגה מיליונס, מוקדם יותר היום נודע כי מייק ורסקי, תושב ניו ג'רזי, הוא הזוכה המאושר שגרף 273 מיליון דולר. בדומה לרוב המדינות, זהות המנצח נחשפה במסיבת עיתונאים, ו-ורסקי הפתיע כאשר סיפר שכמעט פספס את הזכייה בסכום הבלתי נתפס.

המולטי-מיליונר החדש, מייק ורסקי (צילום: AP)

במהלך מסיבת העיתונאים, ורסקי הסביר שרכש את הכרטיס הזוכה בסניף Quick Check בעיירה פיליפסברג, אך הוא שכח אותו בגלל שהיה מרוכז בטלפון הנייד. למחרת היום, הוא שב לחנות תוך כדי ידיעה שהסיכוי שימצא את הכרטיס הוא קלוש. חשוב לזכור שבשלב זה הוא כלל לא ידע שמדובר בכרטיס ששווה רבע מיליארד דולר.

בהגעתו לחנות נוחות, הסתבר לו שמישהו מצא את הכרטיסים שרכש והשיב אותם למוכר, שבחר לשמור אותם בצד למקרה שוורסקי יגיע בשנית. אנשי משרד הלוטו במדינה סיפרו שאם אותו אדם שמצא את הכרטיס הזוכה היה חותם את שמו עליו, הכסף היה מגיע אך ורק אליו.

כעת, ורסקי רוצה להודות לאותו אדם, ואולי אפילו להעניק לו סכום קטן כאות הוקרה: "אני מחפש אחריו בנרות, אני מאוד רוצה להודות לו", הסביר ורסקי, שהיה מובטל בעת הזכייה. "אני חושב שאני גם אתן לו משהו, אבל זה ישאר בינינו", הוא אמר.

כאשר נשאל מה יעשה עם כספי הזכייה, השיב ורסקי כי הוא רוצה "קודם כל לקנות לעצמי טנדר חדש, ואז לקנות לאמא שלי מכונית חדשה ולשפץ את הבית שלה. אחרי זה, אני אפעל בהתאם להמצלה של עורכי הדין שלי", הוא אמר. על הרגע המדויק בו הבין שחייו השתנו, השיב כי "לא יכולתי להאמין לזה. אחרי כל כך הרבה שנים שבהן אני משחק בלוטו, לא חשבתי שאי פעם אזכה בסכום שעולה על 2 דולר", הוא התלוצץ.

YOU MIGHT ALSO LIKE