לוס אנג'לס: גופת ילדה נמצאה במזוודה בשטח פתוח ממזרח לעיר
החוקרים פנו לעזרת הציבור כדי לקבל סיוע בזיהוי הילדה. "זו חקירת מוות משונה. אין שום סימן של אלימות", אומרים החוקרים, "הולכים לעשות כמיטב יכולתנו"

גופת ילדה נמצאה בתוך תיק גדול בצבע שחור באזור פתוח סמוך ללוס אנג'לס השבוע, והחוקרים פונים לעזרת הציבור כדי לזהות אותה. על פי הדיווח, היא לבשה חולצה ארוכה בצבע ורוד ועליה הדפס של "Future Princess Hero". ראשה וגפיה בצבצו מעט מהתיק הגדול, שהושלך בתחתית סוללה לאורך שביל Hacienda Heights שממזרח לעיר.

תיאור הילדה והמזוודה בה נמצאה גופתה (צילום: משרד השריף של מחוז לוס אנג'לס)

"זו חקירת מוות משונה. אין שום סימן של אלימות", אמר מפקד אגף חקירות רצח במשרד השריף של מחוז לוס אנג'לס, סקוט הוגלונד, "אין לנו מושג מי הילדה הזאת". הילדה לבשה גם מכנסיים אפורים עם ציורים של דובי פנדה עליהם, והיא לא נעלה נעליים. מדובר בילדה שחורת עור, בת 8-13, בגובה של 4 רגל וחמישה אינטש, ומשקלה 55 פאונד.

החוקרים מעריכים כי הילדה מתה כ-48 שעות לפני שגופתה נמצאה. עוד מעריכים החוקרים כי הגופה הושלכה במקום 24 שעות לפני שעובדים של מחלקת הפארקים והגינות המחוזית מצאו אותה בזמן שניקו את המקום בבוקר יום שלישי.

"זה רגע עצוב עבור המחלקה ועבור הקהילה, ואנחנו הולכים לעשות כמיטב יכולתנו כדי לפענח" מה קרה לילדה, אמר אתמול שריף מחוז לוס אנג'לס אלכס וילנואבה.

החוקרים מנסים בשלב זה לזהות את המנוחה ולהבין מה גרם למותה. ניתוח שלאחר המוות צפוי להתקיים בימים הקרובים. לדברי הוגלונד, אין על הגופה שנמצאה שום סימנים ברורים של הזנחה או תזונה לקויה.

"אין לנו מניע, ואנחנו לא יודעים איך המוות הזה קרה - וזו הסיבה שבגללה אנחנו כאן היום: לפנות לעזרת הציבור כדי לזהות את הקורבן כדי שהחוקרים שלנו יוכלו להתקדם בחקירה", הוסיף הוגלונד במסיבת עיתונאים.

דן סקוט, איש משרד השריף לשעבר, שהיה מעורב בעשרות חקירות של התעללות בילדים ומוות, אמר ללוס אנג'לס טיימס כי התיק הזה מאוד לא שגרתי. "מאוד נדיר לראות גופה של ילד מושלכת", אמר, "אני לא זוכר שקרה דבר כזה באזור בשנים האחרונות".

בחודש אפריל, גופת ילדה נמצאה בתוך מזוודה לאורך פסי הרכבת בג'רזי סיטי, ניו ג'רזי. שמונה ימים מאוחר יותר, המשטרה עצרה את אביה של הילדה, טראוויס למונט פלאמר, בפורטו ריקו והגישה נגדו כתב אישום על חילול שרידי אדם. בחודש אוקטובר, ניתוח שלאחר המוות גילה כי בדמה של בת השנתיים היה קוקאין.

YOU MIGHT ALSO LIKE