על שולחן הניתוחים: יהלומן ישראלי מת בצרפת במהלך ניתוח להגדלת הפין
בזמן הניתוח הוא קיבל התקף לב, לאחר שהוזרק לאיבר מינו חומר לא ידוע. "הוא תמיד התעסק במראה שלו, ובאיך הסביבה רואה אותו", סיפר אחד מחבריו

סוחר יהלומים ואיש עסקים ישראלי בכיר, מת על שולחן הניתוחים בעת שעבר ניתוח להגדלת הפין. זאת, לאחר שעבר התקפת לב במהלך הניתוח. על פי דיווחי התקשורת המקומית, איש העסקים, בן 65, מת בשבוע שעבר בעקבות "סיבוכים במהלך הניתוח".

איש העסקים קיבל התקף לב במהלך הניתוח (אילוסטרציה: Shutterstock)

המיליארדר, שהחזיק באזרחות כפולה ישראלית-בלגית אך התגורר בעיקר באחוזה בבל אייר, לוס אנג'לס, קיבל התקף לב לאחר שהצוות הרפואי הזריק חומר לא ידוע לאיבר מינו.

סוחר היהלומים "תמיד התעסק במראה שלו, וכיצד אחרים רואים אותו", סיפר אחד מחבריו לעיתון הבלגי GVA. עוד סופר עליו כי הוא היה נוהג לבדוק את חשבון הבנק שלו "כמה פעמים ביום" כדי להרגיש טוב עם עצמו. "היו לו גם כמה כשרונות", המשיך חברו, "הוא היה אחד המומחים הגדולים בעולם להערכת שווי של יהלומים לא מלוטשים". לצד נכסיו בלוס אנג'לס, הוא החזיק בפנטהאוז יוקרתי במונאקו ששוויו מוערך בכ-40 מיליון דולר.

לא ברור בכמה נמדד הונו של המנוח, עם זאת, ידוע כי בעבר הוא נאלץ לשלם לממשלה הבלגית קנסות בגובה של חמישה מיליארד דולר לאחר שהסתבך בפרשיית מסים. החברה שלו, אומגה יהלומים, אישרה את המוות שלו בהודעה שפרסמה ביום רביעי.

YOU MIGHT ALSO LIKE