אל מול עיני התלמידים: מורה קיימה יחסי מין עם חברם לכיתה
כשנה לאחר הפרשה שזעזעה את אריזונה ואת ארה"ב כולה, השבוע חשפה המשטרה המקומית פרטים חדשים. הנער סיפר לחוקרים שהמורה נגעה בו גם כאשר תלמידים אחרים ישבו בסמוך. במקרה אחר, הם קיימו יחסי מין כאשר חברו של הנער "שמר" על דלת הכיתה

קצת פחות משנה לאחר שהתפוצצה הפרשה בה מורה קיימה יחסי מין עם תלמיד כיתה ו' בן 13, השבוע נחשף כי קיום יחסי המין נעשה בנוכחותם של לפחות עוד תלמיד אחד.

בריטני זמורה בת ה-28 (צילום: משטרת גודייר)

הרשויות באריזונה חשפו שורה ארוכה של ראיות מן התיק וחשפו פרטים חדשים על המורה, בריטני זמורה בת ה-28. כך למשל, היא והתלמיד "נגעו אחד בשניה" בתוך הכיתה ובעת שעשרות תלמידים נוספים צפו בסרט באותו החדר. הנער סיפר לחוקרים שלעיתים זמורה "הייתה נוגעת בו בעת שהייתה עושה כאילו היא מחפשת אחר משהו בתוך השולחן", דבר שהיה קורה במרחק קצר ביותר מיתר התלמידים.

הנער אף סיפר שהיה מעביר למורה פתקים ועליהם כיתובים גסים כגון "את סקסית". המשטרה בעיר גודייר בה התרחשה הפרשה אישרה את הטענה ופרסמה תמונות של הפתקים.

הפתקים הרבים שהוחלפו בין השניים (צילום: משטרת גודייר)

השניים החליפו הודעות טקסט רבות, והנער סיפר לחוקרים ששלח תמונת עירום אל המורה לאחר שזו שלחה תמונה דומה. למרות שזמורה דרשה מהנער שלא יספר לאף אחד אודות מעשיהם, הוא בכל זאת סיפר לאחד מחבריו לספסל הלימודים. זמן קצר לאחר מכן, שני הנערים הללו מצאו את עצמם במצב שבו הם צריכים להישאר בבית הספר כדי להשתתף בחזרות של טקס מסוים. על פי כתב האישום, זמורה נעלה את הדלת והחלה לנשק את הנער, שביקש מחברו לשמור שאף אחד לא ייכנס לכיתה.

"זה היה ממש מוזר, הם פשוט עשו את זה", שיחזר הנער השני בפני החוקרים. עוד סיפר אותו נער שהוא סירב להיות נוכח שוב בזמן שהשניים קיימו יחסי מין: "זה מוזר איך שבת 27 יכולה לאהוב בן 13 ולעשות דברים כאלה", הוא אמר לחוקרים.

זמורה על רקע הכיתה בה קיימה יחסי מין עם התלמיד (צילום: משטרת גודייר)

כזכור, לפני שנה נעצרה זמורה בחשד לתקיפה מינית של קטין, ומאז היא כפרה בכל האשמות. ביהמ"ש קבע לה שחרור בערבות בגובה רבע מיליון דולר, אולם היא לא הצליחה לגייס את הסכום ועל כן היא נותרה בבית המעצר בשנה האחרונה. הוריו של הנער הגישו תביעה כנגד זמורה, בעלה ומשרד החינוך במחוז, ודורשים פיצוי כספי של 2.5 מיליון דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE