ווסט פאלם ביץ': רופא השתלט על מטופל שפתח באש והוכרז גיבור
הרופא נפצע בצווארו, והוא טופל במקום על ידי חבריו. עובד נוסף נשרט מקליע שירה המטופל. בית החולים חזר לשגרת פעילות, וממשיך לטפל בהמוני חיילים לשעבר

לאחר שמטופל פתח אמש (רביעי) באש במרכז רפואי ב-West Palm Beach, רופא אחד הפך לגיבור. כך הודיעו היום סוכנים של ה-FBI. הרופא הצליח להשתלט על היורה בן ה-59, לארי ריי בון, לפני שהמשיך במסע הירי שלו.

המרכז הרפואי בו בוצע הירי (צילום: סי. בי. אס. 12)

הסוכן המיוחד ג'סטין פלאק אמר כי הרופא, שהיה היחיד שנפצע באירוע, פעל בגבורה. "במהלך הירי, הרופא זיהה הזדמנות לקפוץ על החשוד ולנטרל אותו", אמר פלאק.

בון החביא את האקדח שלו בכרית כיסא הגלגלים כאשר עבר את עמדת הביטחון בכניסה למרכז הרפואי אתמול בבוקר. הוא היה חסר מנוחה במשך שעות, והיה אמור לעבור הערכה פסיכולוגית בשעה 6:20 - אך במקום זאת הוא שלף את האקדח ופתח באש.

המרכז הרפואי בו בוצע הירי (צילום: סי. בי. אס. 12)

נגד בון, ששירת בצבא האמריקני בשנות השבעים, יש צו מעצר במישיגן, והוא לא שיתף פעולה בזמן מעצרו.

קליע אחד שרט את אחד העובדים במקום, והרופא שהשתלט על היורה נפצע בצווארו. חבריו של הרופא הפצוע טיפלו בו במקום ושיחררו אותו בהקדם. משטרת Riviera Beach הגיבה לאירוע וסייע בחקירת המקרה.

המרכז הרפואי בו בוצע הירי (צילום: סי. בי. אס. 12)

המרכז הרפואי מעניק טיפולים לפצועי צבא מאז שנת 1995. כך עולה מפרסומים של המשרד לוותיקי צבא. למרות האירוע, בית החולים חוזר היום לשגרת פעילות מלאה.

YOU MIGHT ALSO LIKE