הרוג ועשרות פצועים בתאונת שרשרת של 131 מכוניות
תנאי מזג האוויר בצפון ויסקונסין היו קשים במהלך סוף השבוע, ויותר מ-70 בני אדם אושפזו בעקבות האירוע. מותו של אדם אחד נקבע בזירה, וכעת הרשויות מתמקדות בפינוי של כל כלי הרכב מהציר. "תאונת מאוד מסובכת, בעיקר בשל כמות המכוניות שמעורבות בה. אנחנו בוחנים את כל המידע ומשחררים את המכוניות בחזרה לבעליהן בהתאמה. "רוב המכוניות הן 'טוטל לוס'", אמרו במשטרה

אדם אחד נפצע ולמעלה מ-70 נוספים נפצעו בעקבות תאונת שרשרת עצומה שהתרחשה בוויסקונסין בשל תנאי מזג האוויר.

זירת האירוע, אתמול בצפון ויסקונסין (צילום: סי. בי. אס. 58)

שילוב של שלג כבד וערפל גרמו למצב של "whiteout" בו לא ניתן לראות למרחק שעולה על כמה רגל באזור העיר נינה (Neenah) שבצפון המדינה.

זירת האירוע, אתמול בצפון ויסקונסין (צילום: יו. אס. איי. טודיי)

על פי שריף מחוז וינבגו בו התרחשה התאונה, הדיווחים הראשוניים התקבלו בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון. "בהתחלה דווח על תאונה יחסית קלה בכביש מס' 41", הוא אמר, אך כעבור שעות בודדות הוא נאלץ לעדכן כי 71 בני אדם נפצעו בתאונה שבה היו מעורבים לא פחות מ-131 כלי רכב שונים, לרבות ניידת משטרה.

"זוהי השנה ה-27 שלי בשירות המשטרה, ובחיים לא ראיתי דבר כזה", אמר השוטר טוד כריסטופרסן, שהיה השוטר הראשון שהגיע לזירת האירוע. הבוקר (שני) עדכנו הרשויות כי רק 5 פצועים נותרו בבית החולים, אך לא נמסר עדכון בנוגע למצבם. 

זירת האירוע, אתמול בצפון ויסקונסין (צילום: יו. אס. איי. טודיי)

"מדובר בחקירה מסובכת מאוד, בעיקר בשל כמות המכוניות שמעורבות בה. אנחנו בוחנים את כל המידע ומשחררים את המכוניות בחזרה לבעליהן בהתאמה. הרוב המכריע של כלי הרכב שמעורבים הם במצב של 'טוטל לוס' ולא ניתן לנהוג בהם, סביר להניח שכל התהליך יימשך כשבוע", סיכם משרד השריף המקומי בהודעה שפורסמו מוקדם יותר היום.

YOU MIGHT ALSO LIKE