רוברט קראפט, בעלי ה"ניו אינגלנד פטריוטס", מואשם בשידול לזנות
המיליארדר היהודי בן ה-77 מואשם שביקר לפחות פעמיים ב"ספא" בדרום פלורידה, כך חשפה המשטרה במהלך מסיבת עיתונאים דרמטית בתום מבצע סמוי ארוך. עשרות נוספים נעצרו בפרשה

רוברט קראפט, בעלי אלופת ליגת הפוטבול, הניו אינגלנד פטריוטס, הואשם באופן רשמי בשידול לזנות בפלורידה, כך חשפה הבוקר המשטרה המקומית.

רוברט קראפט לפני הסופרבול האחרון, בתחילת החודש (צילום: Getty Images)

קראפט בן ה-77 הוא אחד מעשרות גברים נוספים שהואשמו בתום מבצע משטרתי סמוי שנערך בחודשים האחרונים באזור ג'ופיטר שבפלורידה. "מר קראפט הוא אחד הנאשמים בפרשה", אמרו במשטרה תוך כדי הטענה שישנו סרטון שמפליל את המיליארדר היהודי. "קראפט מואשם באותה עבירה בדיוק כמו שאר הנאשמים, וזוהי עבירת שידול לזנות. אנו נדהמנו לא פחות מכם", אמרו במשטרה במהלך מסיבת העיתונאים שהתקיימה מוקדם יותר היום. 

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, קראפט ביקר ב-"Orchids of Asia Day Spa" בג'ופיטר לפחות פעמיים במהלך המבצע הסמוי. החקירה של המשטרה חשפה כי הנשים ש"עבדו" בספא הובאו לארה"ב מסין והוחזקו במקום כנגד רצונן.

קראפט לא נעצר עדיין, אולם הבוקר הוצא צו מעצר כנגדו והוא ככל הנראה ייאלץ להסגיר את עצמו לרשויות בדרום פלורידה בקרוב.

תגובת קראפט התקבלה באמצעות עורך דינו ודוברו האישי: "אנו מכחישים בכל תוקף את המעורבות של מר קראפט בפעילות שאינה חוקית. היות שמדובר בעניין משפטי פתוח, לא נוכל להגיב מעבר לכך", כלשון ההודעה.

YOU MIGHT ALSO LIKE