אין אימות לדיווח על הירי בבית ספר במחוז הנריקו בוירג'יניה
משטרת מחוז הנריקו שמחוץ לבירה ריצ'מונד הגיבה בכוחות מתוגברים וקראה לתושבים להתרחק מהמרכז החינוכי "וירג'יניה רנדולף" שבעיירה גלן אלן, אך לא דווח על נפגעים ולא ברור אם אכן ארע ירי במקום. התלמידים שוחררו לבתיהם

משטרת מחוז הנריקו בוירג'יניה הדיעה היום (רביעי) כי קיבלה דיווחים על אירוע ירי במרכז החינוכי "וירג'יניה רנדולף" שבעיירה גלן אלן, המרחוקת כעשרים דקות נסיעה מהבירה ריצ'מונד, אך מסריקות נרחבות שבוצעו במקום לא נמצא כל כלי נשק, לא היו נפגעים וככל הנראה כלל לא היה ירי. על פי דיווחים שונים השיחה על הירי לא התקבלה מנציגי בית הספר והמשטרה בודקת את מקורה. 

כוחות המשטרה מחוץ לבית הספר בגלן אלן, וירג'יניה (צילום: חדשות abc)

בציוץ שפרסמה המשטרה בשעה 4:15 אחר הצהרים (שעון מזרח) נמסר כי השוטרים נמצאים בזירה ובודקים את הדיווחים. בשלב זה לא אותרו נפגעים ולא נמצא אישור לכך שיש יורה פעיל בבית הספר. תלמידי המרכז פונו לכנסיה הבפטיסטית סנט פיטר שבהמשך הרחוב ולשם הוזמנו בני משפחותיהם.

סביב השעה 4:30 הודיע צוות בית הספר כי הם נערכים לחזרה לשגרה וכי התלמידים ישוחררו לבתיהם ויחזרו מבית הספר באופן שבו הגיעו - אוטובוס או רכב פרטי. נציגים מטען בית הספר יגיעו לאזור ההתכנסות בכנסיה לעדכן את בני המשפחות שממתינים.

בשעה 5:45 הודיעה משטרת מחוז הנריקו כי ניתן לחזור לשגרה מלאה, והוסיפה: "אין דיווחים על נפגעים ואנו סבורים שלא ארע ירי בבית הספר. משטרת הנריקו מתפנה מהמקום והאזור יפתח בהדרגה. התקרית עדיין נחקרת".

בית הספר על שם וירג'יניה רנדולף בגלן אלן, וירג'יניה (צילום: Richmond Free Press)

בהודעה שפרסם מוקדם יותר אנדי ג'נקס בשם מנהל "וירג'יניה רנדלוף" ג'ס קייסי נמסר: "אף שלא שמענו מילה על כך שמישהו נפגע, או שאותר מישהו שמהווה איום, המשטרה עדיין בקמפוס, עוברת חדר אחר חדר כדי לוודא שהתלמידים והצוות שלנו בטוחים. בשלב זה אינכם יכולים להתקרב לבית הספר".

פרטים נוספים בהמשך.

YOU MIGHT ALSO LIKE