רצח מזעזע בברונקס: בת 22 מצאה את הגופות המרוטשות של אמה ואחיה הקטן
המשטרה מחפשת אחר בן זוגה של האם, אסיר לשעבר, בחשד לרצח השניים. היא נדקרה, הבן ככל הנראה נחנק בשנתו, והרוצח פיזר על האם שטרות כסף קרועים

אישה ובנה נדקרו אתמול (ראשון) למוות, נחנקו והוכו במשקולות בדירתם בניו יורק על ידי אדם שאף פיזר שטרות כסף קרועים על גופת האישה לפני שנמלט מהמקום. גופותיהם של מריסול אורטיז, 51, ובנה הצעיר אלנצ'ה דל אורבה, שהיה רק יום אחד מגיל 15, נמצאו בשעה 3:38 בדירתם שבברונקס.

המשטרה מחפשת אחר בן הזוג של מריסול אורטיז (צילום: Shutterstock)

המשטרה פתחה בחיפושים אחר בן זוגה של האם, אסיר לשעבר החשוד במעשים המחרידים. זירת הרצח הייתה נוראית, וגופותיהם של השניים היו מרוטשות במשקולת כבדה. האם נדקרה בראשה והילד נחנק. כך אומרים גורמים במשטרה.

מי שגילתה את הגופות הייתה בתה בת ה-22 של אורטיז. "פתאום שמעתי את הבת צורחת", סיפרה איריס רוזה, שכנה, "לא שמעתי מילים, רק צרחה - ואז שקט". "היא עמדה על המדרכה, בטלפון", סיפרה רוזה, "היא בכתה".

הצעירה מיהרה לביתה לאחר שחברה לעבודה של אמה התקשרה ואמרה לה שהיא לא הגיעה לעבודה אתמול. אורטיז היא בעלת עסק, והיא לא הגיעה בבוקר לפתוח את החנות. לאחר שבתה גילתה שלא הגיעה.

כאשר השוטרים הגיעו למקום, הם מצאו את אורטיז מתה על הריצפה בחדר אחד ובנה נמצא מת במיטה בחדר אחר. ייתכן כי הוא נרצח בשנתו. השוטרים מצאו סמוך לנער המנוח סכין מגואלת בדם. ליד כל גופה נמצאה משקולת, ובמשטרה מעריכים כי הרוצח השתמש במשקולות כדי לרטש את פניהן. השוטרים מצאו גם שטרות כסף קרועים לצד גופת האישה, אך לא מסרו פרטים נוספים.

YOU MIGHT ALSO LIKE