לוס אנג'לס: יום לאחר שפוטר מנטפליקס, העובד לשעבר איים בירי על עובדי החברה
העובד לשעבר טען כי הוא נמצא בחניון סטודיו החברה וכי הוא "חמוש ומוכן לפעולה". כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום. לבסוף הוא נתפס והתברר כי שיקר

עובד של נטפליקס, שלאחרונה פוטר מעבודתו איים אתמול (חמישי) על עובד אחר בחברה, ואמר כי יש לו נשק וכי הוא נמצא בחניון של סטודיו החברה בהוליווד. בעקבות האיום, כוחות הביטחון סגרו את האזור אתמול.

העובד לשעבר טען שהוא חמוש ומוכן לפעולה, אך בסוף התברר כי שיקר (אילוסטרציה: Shutterstock)

העובד לשעבר נעצר, אך בסופו של דבר שוחרר בלי אישומים נגדו. למעשה, משטרת לוס אנג'לס הודיעה לאחר מכן כי הוא כלל לא היה בחניון באותה שעה. עוד הודיעה המשטרה כי כאשר נעצר, העובד לשעבר לא היה חמוש.

במתחם שנסגר בעקבות האיומים, נמצאו הרבה חברות תקשורת, ובהן גם נטפליקס ו-KTLA. ההודעה על סגירת המתחם בעקבות החשש לאירוע ביטחוני נעשה בסביבות השעה 4:25 אחר הצהריים. אז נקראו העובדים להתרחק מחלונות המשרדים. כעשרה ניידות של משטרת לוס אנג'לס הגיעו למקום, והשוטרים ערכו סיורים באזור עד שהאיום הוסר.

זמן קצר לאחר מכן, צילומים מן האוויר הראו את העובדים מפונים מהבניין של נטפליקס במתחם, אל מרכז החניון. זמן קצר לאחר השעה חמש, הודיעה המשטרה כי היא עצרה את החשוד.

העובד שביצע את האיומים פוטר רק יום לפני כן, שלשום. הוא איים כי הוא חמוש, וכי הוא "מוכן לפעולה". זהותו של העובד לא פורסמה.

YOU MIGHT ALSO LIKE