פלורידה: קיבל החזר מס של 980,000 על משכורת של 18,000 - אבל המדינה לקחה כמעט הכל חזרה
תושב טמפה קיבל המון כסף בגלל טעות בירוקרטית. במקום לדווח על הטעות, הוא פשוט אמר לבנק שמדובר בירושה - וקנה לקסוס יוקרתית. הוא נותר בלי הכסף ובלי הרכב

תושב טמפה-ביי הצהיר על הכנסות של 18 אלף שקלים בשנת 2016. למרות זאת, טעות בירוקרטית גרמה לרשות המסים להעניק לו החזר מס בגובה של 980 אלף דולר. לאחר זמן מה הבינו ברשות המסים את הטעות - וכעת הם רוצים את הכסף בחזרה.

הפרשה המשונה הזאת נחשפת בכתב תביעה שהגישה רשות המסים נגד רמון כריסטופר בלנשט, בן 29 מטמפה, שהגיש בתחילת שנת 2017 דיווח מס משתי עבודות בהן עסק כפרילנסר בבית אבות ובמסעדה. באחת העבודות הוא הרוויח קצת יותר מ-17 אלף דולר, ובשנייה 1,400 דולר בלבד.

עם זאת, באחד הטפסים הופיע בטעות כי הרשות לקחה ממנו מיליון דולר במס. לאחר מכן, משרד האוצר שלח לבלנשט צ'ק החזר על זה 980 אלף דולר.

על פי התביעה שהוגשה נגדו, בלנשט לא חשב להחזיר את הכסף או להעמיד את המדינה על טעותה, אלא פשוט קנה לעצמו לקסוס יוקרתית. כאשר בא להפקיד את הכסף, הוא אמר כי קיבל ירושה מאביו שנפטר.

לאחר שרשות המיסים גילתה את הטעות, היא החרימה את המכונית היוקרתית ושמה את ידה על יותר מ-900 אלף דולר מהסכום. כעת, התובע של טמפה מנסה לשים את ידו על 809 דולרים שבלנשט קיבל לאחר שביטל את הביטוח שלו על הלקסוס.
בלנשט לא הואשם בפשע פדרלי, אך יש לו עבר פלילי.

YOU MIGHT ALSO LIKE