טיסה לא נעימה: 5 פצועים בעקבות כיסי אוויר קשים בטיסה מדרום קליפורניה לסיאטל
"ראינו את עגלת המשקאות עפה באוויר", אמר אחד הנוסעים בטיסה שהפכה לסיוט. שלושה מהפצועים פונו לבית החולים, ושאר הנוסעים קיבלו פיצה ושתיה קרה. דלתא פרסמה התנצלות

טיסה של חברת דלתא איירליינס, שהופעל על ידי חברת Compass Airlines, מדרום קליפורניה לסיאטל נאלצה לבצע נחיתת חירום בנבדה אתמול (רביעי), לאחר שנתקלה ב"מערבולות אוויר קשות" שגרמו לפחד ובהלה בקרב נוסעי המטוס ואנשי הצוות. שלושה בני אדם פונו לבית החולים לאחר הנחיתה.

עגלת השתייה ההפוכה במעבר המטוס (צילום: מתוך טוויטר)

טיסה מספר 5763 המריאה ממחוז אורנג' כשעליה 59 נוסעים וארבעה אנשי צוות. באמצע הדרך לסיאטל, מערבולות האוויר הפכו קשות כל-כך עד שעגלת משקאות של צוות הדיילות התהפכה במעבר, וכל התוכן שלה התפזר לכל כיוון. אחד הנוסעים, ג'ואי ג'סטיס, תיעד את האירוע.

"ראינו את עגלת המשקאות עפה באוויר", אמר דייב מאסיאס, אחד הנוסעים שהיה על המטוס, "הדיילת עפה מצד לצד כמו בובת סמרטוטים. זה היה מטורף".

ג'סטיס פרסם ברשתות החברתיות תיעוד של פנים המטוס לאחר נחיתת החירום ברינו, נבדה. בסרטון ניתן לראות את עגלת המשקאות ההפוכה, יחד עם חפצי הנוסעים מפוזרים בכל המטוס. הוא סיפר כי המטוס צלל פעמיים, אך שיבח את צוות הטיסה על ההתמודדות עם המצב.

חמישה נוסעים סבלו מפציעות שונות, ושלושה מהם פונו לבית החולים לאחר הנחיתה. שאר הנוסעים קיבלו פיצה ושתיה קלה בזמן שהמתינו לטיסה הבאה שלהם ליעד המקורי.

חברת דלתא פרסמה לאחר מכן הודעת התנצלות בפני הנוסעים, והבטיחו להעביר כל אחד מהם בביטחה אל היעד שלו. מוקדם יותר פרסם שירות החיזוי הלאומי ברינו מפני סופות חורפיות קשות.

YOU MIGHT ALSO LIKE