לוס אנג'לס: נהגה לתוך תחנת משטרה, ודרסה שוטר כשניסתה לצאת ברוורס
ג'יימס טומג', שוטר בעיר, הופתע לגלות מכונית באמצע התחנה, ובתוכה נהגת ותינוקת. הוא ניסה לסייע לנהגת, אך זו לא הקשיבה לו ודרסה אותו כשנסעה רוורס. הנהגת ובתה לא נפגעו

שוטר במשטרת לוס אנג'לס ששירת בסוף השבוע בתחנת המשטרה בווילמינגטון לא חשב כמה קל יהיה לו לתפוס עבריינית תנועה - עד שהגיעה הנהגת הזאת שנכנסה עם המכונית שלה לתוך התחנה.

הנהגת נעצרה באמצע התחנה (צילום מסך)

הנהגת הצליחה לעבור דרך שני עמודים שנועדו להגן על התחנה מפני תאונות כאלה, וחדרה אל התחנה דרך הדלתות הראשיות. לאחר מכן, היא נעצרה באמצע המתחם.

שוטר שהיה במשמרת בתחנה באותו זמן, ג'יימס טומג', יצא אל הלובי לראות על מה מדובר. הוא אמר שזה נשמע כמו פיצוץ, והוסיף כי הוא לא ידע מה הוא הולך למצוא. "בטח שלא חשבתי שאמצא מכונית באמצע התחנה", אמר.

הוא סיפר שהוא ניגש אל המכונית וראה בתוכה את הנהגת, מישל בטנקור בת ה-29. בנוסף, הוא הבחין כי במושב האחורי יושבת פעוטה. . "ראיתי שהיא בהיסטריה", סיפר טומג', שדרש מהנהגת לכבות את המנוע.

במקום לעשות כדברי השוטר, בטנקור החלה לנסוע ברוורס תוך שהיא פוגעת בטומג', שפחד לחייו. תוך כדי הנסיעה לאחור, המכונית עלתה על העמודים שאמורים היו למנוע ממנה לחדור לתחנה, ושם היא נעצרה. השוטרים המתינו עד שהיא תכבה את המנוע כדי שיוכלו לגשת שוב.

האישה ובתה פונו לבית החולים לבדיקות רפואיות, שם התברר כי הן יצאו מהאירוע בלי פגע. לאחר מכן הנהגת נעצרה, וכעת מנסים בתחנת המשטרה לנקות את השברים ולתקן את הדלתות שנהרסו.

YOU MIGHT ALSO LIKE