עשרות צלבי קרס רוססו בחוף בונדי באוסטרליה
תושבי העיר הוכה בהלם מהמעשה האנטישמי שהתגלה באתר התיירות הפופולארי במהלך סוף השבוע. תושב האזור: "זה לא צריך לקרות. לא בבונדי, לא באוסטרליה ולא בשום מקום בעולם"

המשטרה באוסטרליה פתחה בחקירה לאחר שקרוב ל-30 צלבי קרס רוססו בסמוך לחוף בונדי (Bondi Beach) שבסידני, אתר תיירות פופולארי ואחד החופים המפורסמים בעולם.

תושבי סידני התעוררו למראות הללו במהלך סוף השבוע (צילום: AJN)

בערב יום שבת התגלו כתובות הנאצה על גבי ציורי קיר שהוצבו במקום. אחד מתושבי השכונה היוקרתית הסמוכה לחוף, מייקל דנבר, סיפר לתקשורת המקומית שהוא "נדהם שדבר כה מביש יכול לקרות בימינו". דנבר, שאינו יהודי, הוסיף ואמר כי "זה לא צריך לקרות בשום מקום. לא בבונדי, לא באוסטרליה ולא בשום מקום בעולם".

זירת האירוע בבוקר יום ראשון (צילום: AJN)

המעשה האנטישמי גרם לזעזוע בשכונה בה מתגוררים יהודים רבים. קרין פיליפס, המייצגת את האזור בבית הנבחרים האוסטרלי, פרסמה הודעת גינוי באמצעות הטוויטר: "כל הקהילה מאוחדת בכעס שלה לאחר ששמענו על 30 צלבי קרס שרוססו במהלך הלילה בחוף בונדי. אין מקום לאנטישמיות באוסטרליה", היא כתבה.

זירת האירוע בבוקר יום ראשון (צילום: AJN)

במהלך יום ראשון דאגה העירייה למחוק את סמלי הנאציזם, ומשטרת מדינת ניו סאות' ויילס (בה נמצאת סידני) פתחה בחקירה. בשלב זה, אין חשודים במעשה והבלשים אוספים תיעוד ממצלמות אבטחה בבתי העסק השונים באזור מתוך תקווה כי לפחות אחת מהן הצליחה לתעד את החשוד או חשודים במעשה.

זירת האירוע בבוקר יום ראשון (צילום: AJN)

YOU MIGHT ALSO LIKE