מעבר גבול באריזונה נסגר בעקבות אירוע ירי משטרתי
טנדר שדהר מצדו האמריקאי של הגבול עורר את חשדם של סוכני ה-CBP, אולם הנהג סירב לעצור כאשר התבקש לעשות זאת. המשטרה פתחה באש לאחר שניסה לדרוס שוטר ומותו של הנהג נקבע ע"י הרשויות במקסיקו. הבוקר דווח כי הנהג נפצע ולא נהרג

שוטרי סוכנות המכס והגנת הגבולות של ארצות הברית (CBP) ירו לעבר נהג שדהר לעבר מעבר הגבול וסירב לעצור, כך על פי ארטורו גארינו, ראש עיריית נוגאלס (אריזונה) בה התרחש האירוע החמור.

מעבר הגבול בסמוך לנוגאלס, אמש (צילום: טוסון ניוז)

תחילת האירוע בשעות הערב המאוחרות של יום חמישי כאשר הטנדר הגיע מארה"ב בכוונה לעבור למקסיקו. השוטרים סימנו לו לעצור לביקורת אולם הנהג האיץ וניסה לדרוס לפחות שוטר אחד. בשלב זה, יתר השוטרים פתחו באש על עבר הנהג ופגעו בו.

המומנטום של כלי הרכב הביא אותו לצד המקסיקני של הגבול, ושוטרי משמר הגבול המקסיקני הודיעו כי הנהג מת מפצעיו. ראש העיר גארינו אישר את מותו של הנהג, אולם הבוקר (שישי) נמסר ממחלקת הדוברות של ה-CBP כי הנהג נפצע באורח קשה אך לא נפטר.

מעבר הגבול בסמוך לנוגאלס

עוד נחשף הבוקר כי אדם נוסף נכח במכונית, והוא נעצר ע"י הרשויות המקסיקניות. לא נמסר דבר אודות זהות השניים, לרבות אם מדובר באזרחים של ארה"ב או מקסיקו, וטרם נמסר מה נמצא בתוך הטנדר.

YOU MIGHT ALSO LIKE