תביעה בניו יורק: בית החולים טעה בזיהוי וניתק אדם לא נכון מהמכשירים
תושבת ניו יורק תובעת את בית החולים סנט ברנבאס לאחר שלטענתה זיהה אדם זר כאחיה, עד שאישרה לנתק אותו מהמכשירים. הטעות התבררה לאחר כחודש

תושבת ניו יורק תובעת בית חולים בעיר בטענה כי הצוות הרפואי טעה בזיהוי, והרג את החולה הלא נכון.

טעה בזיהוי והרג את האדם הלא נכון. בית החולים סנט ברנבאס (צילום: גוגל)

שירל פאוול תובעת את בית החולים סנט ברנבאס בברונקס משום שלדבריה היא הסכימה להפסיק את חייו של מי שחשבה באותו זמן שהוא אחיה - אך בפועל מדובר היה במאושפז אחר.

כעת היא אומרת שהיא ובני משפחה אחרים הספידו לשווא את אחיה רק בגלל שבית החולים טעה בזיהוי מאושפז עם שם זהה.

על פי כתב התביעה, פרדי קלארנס וויליאמס אושפז בבית החולים ב-15 ביולי לאחר שנמצא מחוסר הכרה וכשהוא סובל מפגיעה מוחית בעקבות מנת יתר של סמים.

בית החולים בדק במסמכים שלו כדי לבדוק אם הוא אושפז בעבר כדי ליצור קשר עם בני משפחתו. כעת פאוול תובעת את בית החולים משום שהוא טעה בפרד וויליאמס.

"זה אחי הקטן, אז זה מאוד כואב לי", סיפרה פאוול לניו יורק פוסט, "הייתי מודאגת, כואבת, בוכה, צועקת.. התקשרתי לכולם. זו הייתה הרגשה נוראה". היא הוסיפה כי האיש שאושפז בבית החולים היה עם צינור בפה ונפוח מאוד כאשר היא ראתה אותו. גם חבר משפחה אחר ניסה לבדוק אם לא נעשתה טעות בזיהוי.

לדבריה, היא אמרה לבית החולים כי לא מדובר באחיה. עם זאת, בני המשפחה האחרים חשבו שהוא מספיק דומה בפנים לאחיה של פאוול. אפילו בתו של "המאושפז" באה להיפרד ממנו.

לקראת סוף החודש, פאוול אישרה לבית החולים לנתק את "אחיה" מהמכונות. פחות מחודש לאחר מכן, המשפחה נדהמה לקבל הודעה מחוקר מקרי המוות העירוני ולפיה נעשתה טעות בזיהוי הראשוני.

"כמעט התעלפתי בגלל שבעצם הרגתי מישהו שאני בכלל לא מכירה. נתתי את ההסכמה שלי", אמרה פאוול. באותו זמן, אחיה האמיתי היה בחיים - בבית כלא עירוני. אך המשפחה לא ידעה זאת באותם ימים.

YOU MIGHT ALSO LIKE