צפו בתיעוד הדרמטי: כך חולץ צעיר שקפץ למים קפואים כדי להציל את כלבו
אירוע חריג נרשם במהלך סוף השבוע בשיקגו לאחר שגבר קפץ למי אגם מישיגן לאחר שכלבו זינק לשם. שני שוטרים שהוזעקו לאירוע פעלו בקור רוח והצליחו לחלצו. צפו ברגעי הדרמה כפי שתועדו במצלמות הגוף של השוטרים

משטרת שיקגו פרסמה אתמול (שני) תיעוד דרמטי מתוך החילוץ של גבר בן 33 ממי אגם מישיגן הקפואים, לאחר שזה החליט לקפוץ למים כדי להציל את כלבו.

מתוך מצלמת הגוף של השוטר אלכס סילבה (צילום: משטרת שיקגו)

תחילת האירוע בסביבות השעה 1:00 בצהריים ביום ראשון, אז התקבל דיווח על אדם שנפל למים באזור שד' פוסטר בצפון העיר. שני השוטרים שהגיעו למקום ישר הבחינו במצוקת הגבר וחיפשו אחר דרכים להגיע אליו. אישה שנכחה באזור נתנה להם לעשות שימוש ברצועה של הכלב שלה, דבר שאיפשר לשוטרים לנוע ביתר ביטחון על גבי הקרח הדק.

 

הסרטון המלא (צילום: משטרת שיקגו)

 

"הוא התחיל לצעוק לעברי, 'תציל אותי, תציל אותי'. בסוף זחלנו על הברכיים לאורך הקרח כדי להגיע אליו", שיחזר השוטר מיגל דל טורו. "ידענו שהוא לא ישרוד יותר מכמה דקות במים הקפואים האלה", סיפר אלכס סילבה, שוטר נוסף ושותפו לניידת של דל טורו. 

כפי שניתן לראות בסרטון, השוטרים זרקו את רצועת הכלב לעבר הגבר ובעזרת רצועה זו הם הצליחו לגרור אותו בחזרה אל קו החוף. היות שכבר נכח במים במשך מספר דקות, הוא התקשה להרים את עצמו ועל כן סילבה הרים אותו מהחגורה. "הוא היה מאוד מותש, ממש על סף אפיסת כוחות", סיפר סילבה.

 

השוטר מיגל דל טורו בשניות שלאחר הוצאת הגבר מהמים (צילום: משטרת שיקגו)

 

הוא הוכנס לניידת החמה ופגש את כלבו, פיקה, שאותו הספיק לחלץ לפני שנלכד במים הקפואים. הוא אומנם ביקש להישאר בעילום שם, אך הסכים לספר כיצד התרחש האירוע. "זו הפעם הראשונה שלקחתי את הכלב לפארק. הוא גור, בן 9 חודשים בסך הכל והוא קצת התרגש מכל העניין. הוא שוקל 19 פאונד וידעתי שיהיה לו קשה במים, אז קפצתי אחריו כשהוא נפל. הצלחתי להרים אותו מעל לראש ולהוציא אותו, אבל בשלב מסוים לא יכולתי לזוז. חיפשתי דרך להימלט משם ולא מצאתי", הוא אמר, ולא שכח להודות למחלצים: "אין לי כל צל של ספק, הייתי מת אם הם לא היו מגיעים. פיקה ואני אסירי תודה לגיבורים האלה", הוא אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE