רצח את הוריו, חברתו, אביה ואחיה - מצוד ענק אחר בן 21
דקוטה ת'ריוט, בן 21 מלואיזיאנה, ירה בהוריו אליזבת' וקית' בקרונוע המגורים שלהם. לאחר מכן נמלט בכיוון צפון-מזרח ורצח עוד שלושה מכרים. מצוד נרחב מתנהל אחריו בשעה זו

צעיר בן 21 חשוד כי ירה למוות בחמישה בני אדם היום (שבת) בשתי קהילות-מחוז (פאריש) שונות בלואיזיאנה,. הוא טרם נלכד והרשויות סבורות כי הוא נמצא בדרכו צפון-מזרחה, למיסיסיפי. הוא נוהג בטנדר פיק-אפ דודג' ראם שנת 2004 בצבע אפור וכסף, והוא מוגדר "חמוש ומסוכן".

איזה מין רוע גורם לאדם לרצוח את כל הקרובים לו תוך כשעה? (צילום: שריף קהילת ליבינגסטון)

בשעה תשע בבוקר הוזעקו סגני השריף של קהילת אסנסיון לעיר גונזאלס שממערב לניו אורלינס בשל "אלימות במשפחה". כשהגיעו לקרונוע אליו הוזעקו, מצאו שני אנשים ירויים אבל עדיין חיים: אליזבת' וקית' ת'ריוט, בני 51. סגני השריף הצליחו לתשאל את שני הקורבנות בטרם הועברו לבית החולים בבאטון רוז', שם מתו מפצעיהם.

מתוך המידע שמסרו השניים בטרם מותם עלה כי בנם בן ה-21, דקוטה שמו, הוא "החשוד העיקרי שלנו בתיק הזה", כדברי השריף. החשוד התגורר עם הוריו אולם התבקש לעזוב ולא לחזור. הירי בהוריו בוצע ככל הנראה לאחר שכבר ירה למוות לא רחוק משם, בקהילת המחוז השכנה ליבינגסטון, בחברתו סאמר ארנסט, באביה בילי בן ה-43 ובאחיה טאנר בן ה-17.

YOU MIGHT ALSO LIKE