טיסה מהוואי נאלצה לנחות בקליפורניה בעקבות מותו של דייל
אמש המריאה טיסה מהונולולו לכיוון ניו יורק, אולם הטיסה הוסטה לנחיתה בסן פרנסיסקו בעקבות מותה של הגבר. הנוסעים ההמומים הועברו למטוס חלופי לאחר שהמתינו שעות ארוכות על גבי מסלול ההמראות בסן פרנסיסקו

טיסה של חברת התעופה הוואין איירליינס מהונולולו לניו יורק נאלצה לבצע נחיתה לא מתוכננת בסן פרנסיקו לאחר שאיש צוות לקה בלבו.

חברת התעופה "הוואין איירליינס" (צילום: Shutterstock)

טיסת הוואין 50 נחתה ב-11:05 בלילה  בנמה"ת הבינלאומי של סן פרנסיסקו לאחר שדייל בעל 30 שנות ותק עבר התקף לב. על פי חברת התעופה, מספר אנשי רפואה שנכחו במטוס ניסו להעניק לדייל טיפול ראשוני, אולם מאמצי ההחייאה הופסקו עוד בטרם נחת המטוס בקליפורניה. חוקר מקרי המוות של מחוז סן מטאו קבע את מות הגבר עם הנחיתה.

מדובר בטיסה שהמריאה מהוואי בשעות אחר הצהריים של יום חמישי ותוכננה לנחות הבוקר בנמל התעופה קנדי שבניו יורק. הנוסעים סיפרו שלא נחשפו לפרטים רבים תוך כדי האירוע, למעט ההודעה שהם נאלצים לבצע נחיתה בשל מקרה חירום רפואי. 

לאחר הנחיתה בסן פרנסיסקו, המטוס המתין כשעתיים על המסלול בזמן שכוחות ההצלה פינו את גופת איש הצוות. הנוסעים הורדו מהמטוס והועברו למטוס חלופי, ובסופו של דבר הטיסה נחתה באיחור של כשלוש שעות. עם הנחיתה ב-JFK, הנוסעים סיפרו שהיו המומים ממותה של הדיילת וניכר על פניהם שהם עברו טראומה לא קטנה.

YOU MIGHT ALSO LIKE