קליפורניה: מהגר שנעצר פעמיים על כניסה לא חוקית חשוד באונס קטינה שהכיר בפייסבוק
בית החולים במחוז קינגז דיווח לשריף על בת 15 בהריון מתקדם. היא סיפרה לחוקרים שנאנסה על ידי אדם שהכירה בפייסבוק, וביקשה ממנו טרמפ מבית הספר הביתה

מהגר לא חוקי מהונדורס שנעצר פעמיים על כניסה לא חוקית לארצות הברית נעצר השבוע בחשד שקיים יחסי מין עם קטינה בת 14 שהכיר ברשת האינטרנט, והכניס אותה להריון.

חשוד שהסיע את הקטינה למקום מבודד ואנס אותה. הקטור מונטז (צילום: שריף מחוז קינגז)

הקטור מונטז, בן 31, נעצר במקום העבודה שלו. הוא מוחזק בערבות של 5.2 מיליון דולר בכלא במחוז קינגז, כמאתיים מייל מצפון ללוס אנג'לס.

הפרשה החלה כאשר בית החולים המקומי דיווח למשרד השריף על בת 15 שצפויה ללדת בקרוב. בית החולים הודיע על האירוע בשל גילה הצעיר.

שריף מחוז קינגז, מארק ביוונס, אמר כי הצעירה סיפרה לשוטרים שהיא הכירה את מונטז בפייסבוק. לדבריה, בחודש מרץ היא ביקשה ממנו שיסיע אותה הביתה מבית הספר, אך במקום לקחת אותה הביתה, הוא הסיע אותה למקום מבודד ואנס אותה.

הצעירה הסתירה את ההריון במשך חודשים. מונטז, מצדו, טען כי הוא לא מכיר את הנערה. עם זאת, חוקרי המשטרה מציינים כי נערכות בדיקות אבהות כדי לבדוק זאת.

מונטז נעצר פעמיים על כניסה לא חוקית למדינה. גורמים רשמיים ציינו כי סוכנות הגבולות והמכס שלחו בקשה לעצור את המהגר הלא חוקי.

YOU MIGHT ALSO LIKE