במהלך בילוי במועדון: תיעדה עצמה נאנסת בפייסבוק לייב‎
מה שהחל כבילוי לכבוד יום הולדת של חברה במועדון לילה באטלנטה הפך במהרה לתקיפה מינית מזעזעת באמצע רחבת הריקודים. האירוע כולו הועבר בשירות הסטרימינג של הרשת החברתית הגדולה והמשטרה פתחה בחקירה. הנהלת המועדון: "נמשיך לסייע לחקירה ככל הניתן"

משטרת אטלנטה פתחה מוקדם יותר השבוע בחקירת תקיפה מינית שהתרחשה במועדון לילה בעיר והועברה בשידור חי באמצעות "פייסבוק לייב".

התקיפה המינית על רקע תמונת המועדון בה התרחשה (צילום: פייסבוק לייב / נייט פרו)

בימים האחרונים התקבלו עשרות תלונות במטה משטרת אטלנטה שצפו באונס, כך סיפר השוטר ג'אריוס דוהרטי לעיתון מקומי. עוד מסר דוהרטי כי "לכאורה נראה שמדובר בסרטון שבו אישה עוברת תקיפה מינית" במועדון לילה בשם Opera בעיר.

הבלשים הצליחו לזהות את הגבר שמופיע בסרטון ויצרו עמו קשר. האישה, שהיא זו ששידרה את המעשה בפייסבוק, כבר אינה נמצאת במדינה אך ממשיכה לשתף פעולה עם החוקרים. היא סיפרה שהגיעה למועדון הלילה בערב יום שבת כדי לחגוג את יום הולדתה של חברה. היא סבורה שסם כלשהו הוכנס לשתייה שלה ולאחר מכן היא נאנסה על רחבת הריקודים.

מועדון "אופרה" בו התרחשה התקיפה המזעזעת (צילום: Getty Images)

היא הייתה באמצע שידור ב"פייסבוק לייב" כאשר התקיפה אירעה, ולפחות בן אדם אחד התקשר למוקד החירום המשטרתי ודיווח על המעשה בזמן אמת. בשל דיווח זה, שתי ניידות הוזעקו לבדוק את העניין במועדון, אך הם הגיעו כשעה לאחר שהסתיים השידור. הסרטון הוסר מהרשת והאישה העלתה סרטון נוסף שבו הסבירה שהיא "מרגישה הרבה יותר טוב".

הנהלת המועדון משתפת פעולה עם החוקרים ומסרה את ההודעה הבאה: "סיפקנו למשטרת אטלנטה את כל התיעוד מתוך הלילה המדובר. נמשיך לסייע לחקירה ככל הניתן". 

התוקף והקורבן, מתוך הסרטון ששודר בפייסבוק (צילום: פייסבוק לייב)

YOU MIGHT ALSO LIKE