ניו יורק: תקפה את בן זוגה בחרב סמוראים, הוא בחר לעמוד לצדה בבית המשפט
תושב קווינס שהיה על סף מוות לאחר התקיפה שהתרחשה ב-2016, החליט לעמוד דווקא לצדה של התוקפת. "אני התחלתי את הפרשה, היא לא הבינה מה היא עושה"

תושב קווינס שנפצע לאחר שארוסתו תקפה אותו עם חרב סמוראים, התייצב אתמול (רביעי) לדיון בבית המשפט כדי להעיד להגנתה. הוא אמר כי היא לא התכוונה להכות אותו עם החרב החדה, והוסיף כי הוא התחיל את כל הפרשה.

התוקפת נותרה בדירה בזמן שבן זוגה כמעט מת בלובי הבניין (אילוסטרציה: Shutterstock)

"היא לא עשתה זאת בכוונה, ואני יודע את זה", אמר פרנקלין לארי בבית המשפט העליון של קווינס, כאשר התובע ביקש ממנו לזהות את החרב שבה תקפה אותו בת זוגו קרלה ברבה בשנת 2016.

לארי אמר כי במהלך ריב בין השניים הוא דחף אותה והפיל אותה אל הרצפה, ואז היא תפסה את החרב, שהייתה בדירתם של השניים כפריט נוי, כדי לתקוף אותו.

"היא הסתכלה עלי עם פחד בעיניים שלה", אמר לארי על דוכן העדים. "ניגשתי אליה כדי להרים אותה מהריצפה. היא קמה ממש מהר, תפסה את מה שהיה לידה והיכתה אותי".

מה שהיא תפסה היה חרב סמוראים שאמו של לארי קנתה לו במתנה. לדבריו של לארי, בת הזוג כלל לא ידעה שמדובר בחרב אמיתית.

"היא היכתה אותי בחרב שעדיין הייתה בנדן, אך כשהניפה אותה אחורה, הנדן התעופף ואז הבנתי מה הולך לקרות", הוסיף. "היא היכתה אותי שוב וגרמה לחתך בזרועי, ואז היא עשתה זאת שוב".

הוא הוסיף כי לאחר שהבינה מה עשתה, היא נפלה על ברכיה ולא הפסיקה לבכות. היא ניגשה לבנו בן ה-12 ואמרה לו שיתקשר למוקד החירום 911. לאחר מכן היא ניגשה לשכנים כדי לבקש עזרה.

שוטרים שהגיעו לזירת האירוע העידו מוקדם יותר במהלך המשפט. הם סיפרו כי הם מצאו את ביל שוכב על הריצפה כשהוא סובל מהכרה מעורפלת בתוך שלולית של דם בלובי של הבניין, ושני חתכים עמוקים מאוד בזרועו. באותו זמן, ברבה נותרה בבית עם בתם התינוקת.

התביעה טוענת כי ברבה תקפה את בן זוגה בכוונה תחילה ולאחר מכן לא טרחה להתקשר למוקד החירום לבקש עזרה, בזמן שלארי היה על סף מוות. ההגנה טוענת כי מדובר בטעות, וכי היא לא הבינה כמה מצבו של לארי היה קשה.

YOU MIGHT ALSO LIKE