"לפחות אני לא יהודי": אתר קניות התנצל על החולצה שמכר
בעקבות פנייתם של עשרות גולשים זועמים, נאלצה חברת Zazzle להסיר את המוצר מעורר המחלוקת ולהתנצל על המעשה. המשתמש שעיצב את החולצה סולק מהאתר, שטען ש"חוסר בולנות ושנאה אינם מקובלים"

אתר האינטנרט זאזל (Zazzle) נאלץ לפרסם הודעת התנצלות לאחר שגולשים רבים העלו פוסטים זועמים לפייסבוק ולטוויטר לאחר שמצאו חולצת טריקו ועליה הכיתוב, "לפחות אני לא יהודי".

החולצה שעוררה זעם בקרב גולשים רבים (צילום: טוויטר)

מדובר בחנות מקוונת המאפשרת לגולשים לעצב באופן אישי את המוצרים, לרבות בגדים, כריות וחפצי נוי אחרים. "אתם פשוט מחפשים לפגוע ביהודים ולעודד אנטישמיות בתור דבר אופנתי?", שאלה גולשת אחת בטוויטר.

בעקבות התלונות, החברה החליטה להסיר את המוצר. מחלקת הדוברות של החברה פרסמה את ההודעה הבאה: "חוסר סובלנות ושנאה אינם מתקבלים על צוות האתר. כשוק פתוח לטובת הצרכן, יש ביכולתנו לאפשר לאנשים להביע את היצירתיות שלהם. במקביל, ישנו אתגר מסוים לדאוג לכך שהיצירתיות של אחד לא תפגע ברגשות של השני. כאשר מעירים את תשומת לבנו לגבי מוצר שמפר את תנאי השימוש (כפי שקרה עם החולצה המדוברת) אנו פועלים במהרה על מנת להסיר את המוצר", כלשון ההודעה.

המשתמש שיצר את החולצה סולק ממנו (צילום: זאזל)

על פי האתר, יוצר החולצה הוא משתמש בשם “The Slesk Bazaar” אשר אחראי על חולצות דומות ("לפחות אני לא נוצרי"). בהודעת החברה נאמר כי המשתמש סולק מהאתר ולא יוכל לפעול בו שוב.

YOU MIGHT ALSO LIKE