המשטרה בפיניקס עצרה אח מהמרכז הרפואי בו צעירה במצב "צמח" ילדה בדצמבר האחרון
נתן סאתרלנד שעובד כאח במרכז הרפואי מזה כשמונה שנים נעצר לאחר שנמצאה התאמה גנטית בינו ובין התינוק. המשטרה: "החקירה עודנה בראש סדר העדיפויות שלנו"

המשטרה בפיניקס, אריזונה עצרה חשוד באונס הצעירה שילדה אף שהיא במצב "צמח".

המרכז הרפואי "האסיינדה" בפיניקס (צילום: CBS)

החשוד הוא נתן סאתרלנד, 36, שעבד כאח במרכז הרפואי "האסיינדה" בו הייתה מאושפזת הצעירה, שילדה תינוק ב-29 בדצמבר האחרון למרות שהיא נמצאת במצב של קומה (תרדמת, או "צמח" בלשון העם) מזה כעשרים שנה. כפי שפורסם לפני מספר שבועות, במסגרת החקירה ניטלו דגימות DNA מכל עובדי המרכז הרפואי ואתמול (שלישי) נמצאה התאמה בין המטען הגנטי של התינוק לזה של סאתרלנד.

סאתרלנד, שעובד במרכז הרפואי מאז 2011, צפוי להיות מואשם בסעיף אחד של תקיפה מינית וסעיף אחד של התעללות במבוגר חסר ישע. המשטרה לא מסרה אם הוא חשוד במעשי אונס נוספים או אם הוא בעל עבר פלילי. עם זאת, לדברי מפקד משטרת פיניקס ג'רי וויליאמס, "החקירה הייתה ועודנה בראש סדר העדיפויות שלנו".

המרכז הרפואי "האסיינדה" בפיניקס (צילום: CBS)

הצעירה שייכת לקהילה הילידית אפאצ'י בסן קרלוס והיא מאושפזת במצב "צמח" מאז הייתה ילדה, אז נפגעה קשה בתאונת טביעה. עובדי המרכז הרפואי טענו במשך תקופה ארוכה כי לא ידעו שהא בהריון. אתמול הודיע רופא אחד ב "האסיינדה" על התפטרותו מהמרכז הרפואי ורופא נוסף הושעה. בתחילת החודש התפטר מנכ"ל בית החולים, ביל טימונס, בעקבות השערוריה ובעקבות סיפורי התעללות נוספים מהמוסד שנחשפו לאחר מכן.

YOU MIGHT ALSO LIKE