הסלמה בגבול הדרום: מ"פ נורה ונפצע קל עד בינוני. בתגובה הפגיז צה"ל עמדת חמאס. פעיל הזרוע הצבאית נהרג ושניים נפצעו קשה. סבב האלימות הסתיים נכון לשעה זו
הפגנה "שגרתית" של כמה עשרות על גדר המערכת, שיידו אבנים וניסו לחצות את הגבול, הסלימה בן רגע כשצלף ניצל את המהומה וירה במ"פ, שניצל בזכות קסדתו ופונה במצב קל עד בינוני

ימים ספורים לאחר הסלמה בגבול הצפון של ישראל, מגיע הריקוד לצד הדרומי, עם שורה של אירועים אלימים ובסופם הסלמה מבחינת ישראל - פציעתו באורח קל של קצין צנחנים בצה"ל מירי של צלף. הירי כוון היטב ופגע בקסדתו של הקצין, שככל הנראה הצילה את חייו. כמענה ירה טנק צה"ל על עמדת תצפית של חמאס במרכז הרצועה. מן הירי נהרג פעיל של הזרוע הצבאית, ושניים אחרים התנצלו.

הלוואי שאפשר היה לכסות את החיילים בחומר הזה מכף רגל עד ראש (צילום: דובר צה"ל)

תקרית הירי אירעה במהלך התקהלות מחאה של עשרות פלסטינים שיידו אבנים וניסו לחצות את הגבול לעבר ישראל. בצה"ל בודקים אם נוסף לכך, ירו מחבלים לעבר הכוח. הקסדה שבה נראתה פגיעה ברורה נלקחה לבדיקה כדי לבדוק את מהות הפגיעה.

הקצין פונה לבית החולים סורוקה במצב קל על פי הדיווחים בארץ, בינוני על פי דיווחים זרים, שם גם מדווחים כי הירייה (או נתז שלה) פגעו בפלג גופו העליון של הקצין. צה"ל תקף לאחר מטרות חמאס ברחבי הרצועה והפלסטינים מדווחים על נפגעים. נכון לשעה זו הסתיימו חילופי האש בין הצדדים והשקט חזר לשרור - על תנאי כרגיל ומתוח עוד יותר מהרגיל. 

פרטים נוספים בהמשך... 

YOU MIGHT ALSO LIKE