ניו ג'רזי: גנב 1,100 דולר מדוכן עוגיות של ילדות צופים
שבט של צופות בגילאי 5-12 גילו את טעמו המר של עולם הפשע לאחר יום שלם של מכירת דברי מאפה. המשטרה פתחה בחקירה, אך עדיין אין חשוד במעשה

כמו לגנוב סוכריה מתינוק? נוכל חסר לב גנב יותר מ-1,100 דולר מקבוצה של צופות בניו ג'רזי שעמדו במרכז קניות - והותיר את הילדות בלי אף דולר שהתרימו למען טיול שבטי. "היינו בהלם", סיפרה מנהיגת השבט ג'סיקה מדינה, 38, מוודברידג'. "הילדות עבדו כל-כך קשה על זה, כולן בכו".

צופות מוכרות עוגיות. למצולמות אין קשר לידיעה (צילום: Shutterstock)

השבט, שכולל בנות בגילאי חמש עד 12, הקים דוכן עוגיות בקומה העליונה של קניון וודברידג', בתקווה לגייס מספיק כסף לטיול בעיר סוואנה, ג'ורג'יה, שם מייסדת ארגון הצופות חיה בעבר.

הגנב ביצע את הגניבה המגעילה מעט לפני השעה חמש בערב, כשמדינה הגיעה למקום כדי לאסוף את הכספים שהרוויחו הבנות באותו היום ולהעביר אותו לבנק. הוא הגיע יחד עם אישה מבוגרת שנעזרה בהליכון אדום, ובתחילה נראה היה שהוא מוגבל בתנועתו. הוא ביקש לקנות קופסא של עוגיות, וכאשר מדינה הוציאה את המעטפה עם הכסף על הדוכן כדי לסייע לילד בן 11 שהיה במקום - הגנב לקח אותה בלי שאוליביה שמה לב.

"הייתי מאחורי השולחן והוא פשוט שלח יד מעליו ותפס את המעטפה. הוא הכניס אותה לז'קט שלו. הוא עשה את זה מאוד מהר - ברגע אחד", תיארה מדינה את רגע הגניבה. "לא ראיתי שהוא לקח את הכסף, אבל ראיתי שהוא אותת בראשו לאישה שהייתה עמו כדי שיתחילו ללכת משם".

מדינה הבינה שהכסף נגנב מהדוכן בתוך שתי דקות. "הייתי בדרכי החוצה, וחשבתי שאולי הפלתי את המעטפה. לא הבנתי איפה היא יכולה להיות", אמרה, והוסיפה שלא חשבה בהתחלה שאותו איש גנב את הכסף, "כי הוא היה נראה עם צרכים מיוחדים". היא הוסיפה כי במשטרה ציינו בפניה כי ככל הנראה מדובר בהצגה. תיעוד האירוע במצלמות האבטחה לא הותיר מקום לספק.

מפקד משטרת וודברידג' סקוט קוזמה הודיע כי נפתחה חקירה בנושא, אך בשלב זה עדיין אין חשוד במעשה.

YOU MIGHT ALSO LIKE